پیام تسلیت مدیرکل پست استان اصفهان به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) باقری با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، حمید باقری […]

باقری با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت.
در متن پیام چنین آمده است:
حضرت فاطمه زهرا (س) شگفت انگیزترین انسان و شگرف ترین بشر بود، ایشان معیار اخلاق وتفکر است و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید، مهربان مادری برای مؤمنان بود که حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را در کنار پارسایی، پاکدامنی و دور اندیشی برای همیشه در تاریخ جهان ثبت کرد.
ایام فاطمیه روز‌های غم بار سوگواری بر شهادت بزرگ بانویی است که معیار فضایل بود و همگان را به پارسایی و پایداری فرا می‌خواند. حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) ام ابیها بود و تکیه گاه پیامبر عظیم الشان اسلام، و بزرگ‌ترین آموزگار بانوان جهان. او که در دوران حیات خویش نمونه عصمت و صبر و ایثار بود و با شهادت مظلومانه و سیره زندگی خود به جهانیان آموخت هر کس به ریسمان الهی و خاندان نبوت تمسک جوید، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است.
اینجانب فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اسوه بانوان عالم را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همکاران وخانواده بزرگ پست استان اصفهان و مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان که در این ایام با حضور مسافران کاروان بهشت شهرهای استان عطرآگین شده است تسلیت عرض نموده، امید است در این ایام با سوگواری بر غم شهادت دخت گرامی آخرین پیام آور نور و رحمت بکوشیم تا پیروان شایسته‌ای برای مکتب اسلام ناب محمدی باشیم.
حمید باقری -مدیرکل