به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، در بدو ورد به شهرستان کاشان با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن گل افشانی و گلاب پاشی بر مزار مطهر شهدا و قرائت فاتحه، به مقام شامخ آن اسوه های دلاوری و الگوهای شجاعت و بصیرت ادای احترام نمود. وی، با تبریک […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، در بدو ورد به شهرستان کاشان با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن گل افشانی و گلاب پاشی بر مزار مطهر شهدا و قرائت فاتحه، به مقام شامخ آن اسوه های دلاوری و الگوهای شجاعت و بصیرت ادای احترام نمود.

وی، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، بر ضرورت سرمشق گیری مسئولان از ایثارگری شهدا و جانبازان تاکید نمود و خاطر نشان کرد: همه آحاد مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی این امنیت، آرامش، اقتدار و عدم وابستگی را مرهون مجاهدت ها و دلاوری های شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده های معزز و معظم ایشان هستند.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان، در ادامه ضمن دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی – نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری – با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت و تعزیت شهادت امامزاده سلطان‌ علی‌بن محمدباقر (ع) موسوم به امامزاده مشهد اردهال به نقش سازنده و کارآمد مردم شریف و دارالمومنین کاشان در نهضت معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال در پیروی قاطعانه و آگاهانه از منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره و تبیین موضوع نمود.

در ادامه دکتر مرتضوی با آیت الله سلیمانی در راستای امور جاری شهرستان و استان و دغدغه های جاری عمومی به گفت و شنود و تشریک مساعی پرداختند و استاندار اصفهان نکاتی را به منظور پیگیری لازم به مسئولان حاضر در جلسه جهت اقدام لازم، اظهار و ابلاغ نمود.

سپس به منظور برگزاری شورای اداری شهرستان حاضرین در معیت یکدیگر رهسپار محل برگزار شورای اداری شهرستان کاشان گردیدند.
خبرنگار: الهام خانی