فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از توزیع ۱۶ هزار و ۸۷۳ بسته معیشتی در بین نیازمندان کردستانی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز درنوزدهمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه سپاه بیت‌المقدس که با حضور مسئولان استانی در این شهر برگزار شد،با گرامیداشت یاد و خاطره […]

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از توزیع ۱۶ هزار و ۸۷۳ بسته معیشتی در بین نیازمندان کردستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز درنوزدهمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه سپاه بیت‌المقدس که با حضور مسئولان استانی در این شهر برگزار شد،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: امروزمرحله دیگری از کمک‌های مؤمنانه سپاه با همکاری بنیاد علوی و با هدف کمک به نیازمندان جامعه برگزار شد.
وی گفت: سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با اقدامات مختلف از ضدعفونی معابر، راه‌اندازی و تولید ماسک و تهیه اقلام بهداشتی گرفته تا توزیع بسته‌های معیشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا و طرح واکسیناسیون در خدمت مردم استان کردستان بوده و این خدمت‌رسانی همواره ادامه دارد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با قدردانی از همه خیرین و مسئولان اداراتی که در راستای برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه تلاش کرده‌اند، خاطر نشان کرد:امروزبه مناسبت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)۱۶ هزار و ۸۷۳ بسته معیشتی در بین نیازمندان کردستانی توزیع خواهد شد که امیدواریم بخشی از مشکلات آنان را برطرف کند.
وی از شناسایی ۵۰هزار خانوار نیازمند کردستانی خبر داد و افزود:در آستانه عید فطر هم یک مرحله دیگر از رزمایش کمک‌های مؤمنانه سپاه را در استان برگزار خواهیم کرد.
سردار حسینی با ابراز خرسندی از اینکه اجرای طرح واکسیناسیون، مهار بیماری و کاهش شمار فوتی‌ها را در استان به دنبال داشت، تصریح کرد: یقیناً تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم خواهیم بود و برای حفظ و ارتقای امنیت و آرامش روحی و روانی آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستانآغاز اجرای پروژه‌های آبرسانی به ۱۶۹ روستای دارای تنش آبی را از دیگر خدمات بی‌منت سپاه به مردم عنوان کرد و افزود: سپاه تمام توان خود را به کار گرفته تا مردم این روستاها در طول ۳۰ماهاز نعمت آب برخوردار شوند.

مهدی رمضانی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این مراسم اقدامات سپاه در حمایت از اقشار ضعیف در استان را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: سپاه همواره در عرصه‌های مختلف جامعه نقش تعیین‌کننده و مؤثر داشته و امیدواریم در سال‌جاری نیز با کمک به حوزه اشتغال و تولید،زمینه رفع مشکلات اقتصادی فراهم شود.
وی با بیان اینکه امیدواریم در دولت سیزدهم وضعیت معیشتی مردم بهبود وخانواده‌های نیازمندبه سمت خودکفایی سوق داده شوند، افزود: تمام توان و همت خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم به‌کار خواهیم گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر ضرورت پیگیری حل مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان با خدمت‌گزاری صادقانه و تلاش در جهت ایجاد رفاه و آسایش مردم، زمینه رضایت‌مندی بیش از پیش مردم را فراهم کنند.
اصغر عزیزی‌فر، مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم از برگزاری۱۸ مرحله کمک مؤمنانه توسط سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان خبر داد و اظهار کرد:تاکنون۲۸۴ هزار و ۱۷۱ بسته به ارزش بالغ بر ۱۱۴ میلیارد توماندر بین نیازمندان و افراد متأثر از کرونا در کردستان توزیع شده است.
وی افزود:برگزاری نوزدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه در استان کردستان ۲۵۴ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تشکیل و راه‌اندازی بیمارستان‌های تخصصی و ویزیت رایگان چشم پزشکی، توزیع عینک و عمل جراحی در طرح شهید سلیمانی و اجرای پروژه‌های عمرانی و غیر عمرانی وتهیه و توزیع کپسول اکسیژن در بین مردم محروم از دیگر خدمات سپاه در کردستان بوده است.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان