نفرات برتر ۹۴ ایده رسیده به دبیرخانه رویداد ملّی ایده پردازی کاریزنگار۱۲ با عنوان ترویج قرآن در خانواده مشخص شده و از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی، رئیس خانه فناوری های […]

نفرات برتر ۹۴ ایده رسیده به دبیرخانه رویداد ملّی ایده پردازی کاریزنگار۱۲ با عنوان ترویج قرآن در خانواده مشخص شده و از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی، رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان وابسته به این دفتر در گفت و گویی اظهار داشت: در مجموع از ۹۴ ایده ثبت شده در سایت کاریزنگار، ۶۳ ایده به مرحله اول داوری راه یافتند و در ادامه با مشاوره های مجازی و ۴ جلسه تمرین وتجربه برای ایده پردازان،۱۶ ایده به مرحله نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی ایده پردازان، ایده های خود را در ۵ دقیقه ارائه و پاسخگوی سؤالات داوران بودند و بعد از ارزشیابی و ارزیابی پایانی ۳ نفر برتر (رتبه های اول تا سوم) و ۵ نفر شایسته تقدیر معرفی شدند.

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان گفت: نفر اول تا سوم این رویداد به ترتیب عبارت‌اند از آقای علی توکلی زاده از اصفهان با ایده ژورنال قرآنی خانواده، آقای مسعود جعفری از تهران با ایده اجرای تئاتر، تله تئاتر و نمایش هایی با مضامین قرآنی، آقای میلاد سیسی از تهران با ایده مصورسازی قصص قرآنی بر پایه فناوری واقعیت افزوده و پویانمایی (انیمیشن) تعاملی.

وی افزود: آقایان محمود رجبی از اصفهان، حسین مجاهد و صادق مولایی از قم و خانم ها سلیمه براتی از اصفهان و سپیده سیسی از تبریز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان با بیان این که رویداد کاریزنگار ترویج قرآن کریم در خانواده، رویداد ایده پردازی کارآفرینی فرهنگی است، گفت: در این رویداد، ایده‌هایی مورد نظر بودند که علاوه بر تاب آوری با خلاقیت و نوآوری خانواده‌ها را بیشتر به تلاوت قرآن کریم ترغیب و یا باعث تبلیغ قرآن در خانواده‌ها شود.

وی تصریح کرد: رتبه‌های اول تا سوم این رویداد از همه حمایت‌های میزبانی رشد مانند مکان استقرار، خدمات اینترنتی، اتاق تدوین و کمک‌هزینه بهره‌مند خواهند شد و تا تبدیل شدن به یک شرکت یا مؤسسه فرهنگی، خانه فناوری های فرهنگی اصفهان با آن‌ها همراه خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین امینی در پایان گفت: کاریزنگار، رویداد‌های دوره‌ای است که به منظور تمرین و تجربه ایده ورزی و تیم سازی در موضوعات مختلف تکرار می‌شود و علاقه‌مندان به حوزه فناوری فرهنگی و صنایع نرم و خلاق می‌توانند با مراجعه به سایت kariznegar.ir در آن‌ها شرکت و با تمرین و تکرار فعالیت‌ها نسبت به ایده ورزی، تجربه بیشتری به دست بیاورند.