رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: فضای آرام شهر نتیجه فرهنگ والای شهروندان شیرازی و نمونه بارز جدیت در انجام ماموریت مجاهدان فراجا است.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر به همراه علی اکبر سلطانی و افسانه خواست خدایی و مصطفی کیانی رحیمیف […]

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: فضای آرام شهر نتیجه فرهنگ والای شهروندان شیرازی و نمونه بارز جدیت در انجام ماموریت مجاهدان فراجا است.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر به همراه علی اکبر سلطانی و افسانه خواست خدایی و مصطفی کیانی رحیمیف اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور میدانی در شهر شیراز و حضور در جمع کارکنان مجاهد و خدوم نیروی انتظامی با اهدای گل از زحمات شبانه‌روزی آنها در تامین امنیت تقدیر و تشکر کردند.

در این برنامه مهدی طاهری ضمن تقدیر و تشکر از از نیروهای فراجا، از جمعی از آنها و تعدادی از بسیجیان حاضر در میادین شهر نیز با اهدای گل تقدیر کرد.

رئیس شورای شهر شیراز ضمن تشکر از همه ماموران حافظ امنیت، آنان را نه تنها مدافعان امنیت شهر و دیار، بلکه حافظان اموال عمومی و شهری دانست که متاسفانه عده‌ای به اسم اعتراض و اما به شکل اغتشاش در پی تخریب آنها هستند.

وی فضای آرام شهر شیراز را نتیجه فرهنگ والای شهروندان شیرازی و نمونه بارز جدیت در انجام ماموریت مجاهدان فراجا دانست که همراه با اقتدار و سعه صدر کارکنان که تمثیل زیبایی از پلیس خدوم و مردم‌دار است.

در پایان این برنامه که تا پاسی از شب صورت گرفت، اعضای شورای شهر شیراز ابراز امیدواری کردند که سریعتر شاهد اتمام معدود تحرک‌های غیرقانونی و بازگشت آرامش کامل به همه نقاط ایران اسلامی بوده و از توان نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از دیگر جرایم و مقابله با برهم زنندگان واقعی امنیت، استفاده شود.

ا