ورود ۷۵ هزار و ۵۷۶ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا پایان سوم فروردین امسال، ۷۵ هزار و ۵۷۶ مسافر از طریق پایانه‌های اصفهان وارد شهر و ۸۳ هزار و ۹۷۲ مسافر از همین طریق خارج […]

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا پایان سوم فروردین امسال، ۷۵ هزار و ۵۷۶ مسافر از طریق پایانه‌های اصفهان وارد شهر و ۸۳ هزار و ۹۷۲ مسافر از همین طریق خارج شدند.

ابوالفضل توکلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، با بیان اینکه در ایام نوروز به علت افزایش تعداد مسافرین ساعات خدمات رسانی به مسافران در پایانه‌های اصفهان از ساعت ۵ بامداد تا ۳ نیمه شب به مدت ۲۲ ساعت در شبانه روزاست،اظهار کرد:پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خدمات نوروزی خود را از ۲۴ اسفند آغاز کرده و طی بازه زمانی ۲۰ روز تا ۱۵ فروردین۱۴۰۳ از طریق پایانه‌های پنجگانه شهر اصفهان ارائه خدمات صورت می پذیرد

وی با بیان اینکه نخستین روزهای فروردین ۱۴۰۳ پایانه‌های کاوه و صفه شاهد ورود و خروج مسافران زیادی بوده است،افزود: پایانه کاوه بیشترین تردد را در بین پایانه‌های اصفهان داشته و ۳۸ هزار و ۲۷۴ مسافر از طریق این پایانه‌ وارد شهر و ۴۲ هزار و ۵۲۷ مسافر از همین طریق خارج شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به نظارت‌های ویژه در برقراری نظم اتوبوس‌های برون‌شهری تصریح کرد: در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۴ هزار و ۳۰۹ سرویس اتوبوس ،مینی‌بوس‌ و تاکسی های برون شهری ثبت شده است‌.

وی ادامه داد: بیشترین تقاضای سفرهای برون استانی در این مدت مربوط به شهرهای تهران،مشهد مقدس،شیراز و شهرهای شمال و جنوب کشور بوده است.

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به عضویت سازمان پایانه‌ها در ستاد دائمی خدمات سفر به‌عنوان امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری در نوروز ۱۴۰۳ این مدیریت با آمادگی کامل کارکنان، در پایانه‌های پنج‌گانه برای انجام وظایف خود به مسافران نوروزی تاکنون اقدام کرده است.

وی تاکید کرد:با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی از طریق پایانه‌های مسافربری، امکانات مختلف رفاهی در این پایانه‌ها در اختیار مسافران قرار گرفته که هتل و رستوران با رعایت ملاحظات ماه مبارک رمضان از جمله مهمترین آنها است.
توکلی گفت:همچنین علاوه بر سرویس‌دهی به مسافران در این ایام بطور کامل خدمات ویژه به رانندگان از جمله استراحتگاه ارائه می‌شود.
وی در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: در پایانه‌ها دیگر امکاناتی از جمله؛اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، نمازخانه‌ها، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای مورد نیاز مسافران و انواع سوغات شهر اصفهان را ارائه می‌کند،در اختیار مسافران قرار داده شده است.
خبرنگار:الهام خانی