هیات تجاری سوریه از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در این دیدار گفت: برخی از عناوین نمایشگاه اصفهان بیش از ۲۵ سال سابقه برگزاری دارند و خوشحال می‌شویم که میزبان هیات‌های تجاری کشور سوریه در نمایشگاه اصفهان باشیم.احمدرضا طحانیان بیان داشت: این افتخار را […]

هیات تجاری سوریه از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در این دیدار گفت: برخی از عناوین نمایشگاه اصفهان بیش از ۲۵ سال سابقه برگزاری دارند و خوشحال می‌شویم که میزبان هیات‌های تجاری کشور سوریه در نمایشگاه اصفهان باشیم.
احمدرضا طحانیان بیان داشت: این افتخار را داریم که در نمایشگاه اصفهان میزبان شما هستیم و کشور ایران همیشه کشور سوریه را دوست و برادر می‌دانسته است.

وی درباره توسعه روابط تجاری با کشور سوریه تاکید کرد: برخی از عناوین نمایشگاه اصفهان بیش از ۲۵ سال سابقه برگزاری دارند و خوشحال می‌شویم که میزبان هیات‌های تجاری کشور سوریه در نمایشگاه اصفهان باشیم.

محمد أبوالهدی اللحام رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه نیز گفت: از شما بابت پذیرایی خوب تشکر می‌کنم و باور داریم نمایشگاه یکی از موثرترین ابزارهای گسترش تبادلات تجاری است و هر چقدر امکان برگزاری نمایشگاه بیشتر باشد شرایط توسعه اقتصادی و شناخت از کالاهای تولیدی بیشتر می‌شود.

وی افزود: چیزی که ما در اصفهان مشاهده کردیم ظرفیت بالای این شهر در صنعت و تولیدات است و امیدواریم در بازدیدهای آینده امکان استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه تجاری بهتر فراهم شود. امیدوارم امکان برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های کشور سوریه و فروش محصولات و کالاهای ساخت این کشور در اصفهان و سایر شهرهای ایران فراهم شود.

گفتنی است؛ همزمان با این دیدار، شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان به عضویت اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه درآمد