مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان گفت: همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر، ۳۹۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان به بهره برداری می رسد. به گزارش رکنا از کردستان؛ فرزاد حسنی روز یکشنبه در جلسه نهایی ستاد دهه فجر استان کردستان در سنندج اظهار داشت: از این تعداد، ۳۳۲ […]

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان گفت: همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر، ۳۹۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش رکنا از کردستان؛ فرزاد حسنی روز یکشنبه در جلسه نهایی ستاد دهه فجر استان کردستان در سنندج اظهار داشت: از این تعداد، ۳۳۲ پروژه در حوزه عمرانی و ۶۵ مورد نیز در حوزه اقتصادی است در مجموع برای این پروژه ها ۱۶ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۵۰ پروژه عمرانی نیز در سطح استان کلنگ زنی خواهد شد، افزود: اعتبار پیش بینی شده برای این تعداد پروژه نیز یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان با بیان اینکه ۴۴ پروژه از تعداد پروژه هایی که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسند هر کدام بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه داشته اند، گفت: تکمیل عملیات باقی مانده آسفالت محور سنندج – همدان سه راهی خیاره، تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی، بهسازی و روکش آسفالت محور سروآباد مریوان و تولید کنسانتره آهن شرکت کیمیا معادن سپاهان از جمله این پروژه ها است.

وی اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه سد سفید رود، تولید کنسانتره آهن شرکت مجتمع فولاد گروس بیجار، دانشگاه صنعت و معدن قروه، ساختمان شبکه آبیاری و زهکشی گاران، اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه سدها، اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه دریاچه ارومیه و تولید عایق رطوبتی پرایمر شرکت پاییزان عایق آبیدر سنه را از دیگر پروژه ها اعلام کرد.

 در ادامه این جلسه دستگاه های مختلف برنامه های پیش بینی شده خود برای ایام دهه فجر را اعلام کردند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان