همه پمب بنزین ها وارد مدار شد / اتصال ۴۰ درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند معاون وزیر نفت گفت: پس از اختلالی که روز گذشته در جایگاه‌های سوخت ایجاد شد، در مرحله اول همه جایگاه‌ها عملیاتی شد تا سوخت‌رسانی در همه جایگاه‌ها به صورت دستی انجام شود و اختلالی در سوخت‌گیری ایجاد نشود. به […]

معاون وزیر نفت گفت: پس از اختلالی که روز گذشته در جایگاه‌های سوخت ایجاد شد، در مرحله اول همه جایگاه‌ها عملیاتی شد تا سوخت‌رسانی در همه جایگاه‌ها به صورت دستی انجام شود و اختلالی در سوخت‌گیری ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جلیل سالاری صبح امروز سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: پس از اختلالی که روز گذشته در جایگاه‌های سوخت ایجاد شد، در مرحله اول همه جایگاه‌ها عملیاتی شد تا سوخت‌رسانی در همه جایگاه‌ها به صورت دستی انجام شود و اختلالی در سوخت‌گیری ایجاد نشود.

وی افزود: در مرحله دوم نیز استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۴۰ درصد از جایگاه‌های سوخت کشور با کارت سوخت فعال شده است.

معاون وزیر نفت گفت: تمام تلاش ما این بود که به سرعت بتوانیم همه جایگاه‌های سوخت را به مدار بازگردانیم و در مرحله بعدی نیز بر فعال‌سازی سامانه هوشمند برای سوخت‌گیری با کارت سوخت‌ها تمرکز کردیم.

سالاری تصریح کرد: تا آخر وقت امروز همه جایگاه‌ها به سامانه هوشمند متصل خواهد شد و مردم می‌توانند با کارت‌های هوشمند خود سوخت‌گیری کنند.