حجت‌الاسلام معتمدی با بیان این خبر گفت: درجشنواره فیلم فجر اصفهان امسال ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش داده می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک آغاز دهه فجر و هلول ماه مبارک رجب المرجب […]

حجت‌الاسلام معتمدی با بیان این خبر گفت: درجشنواره فیلم فجر اصفهان امسال ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش داده می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک آغاز دهه فجر و هلول ماه مبارک رجب المرجب و ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع)و گرامیداشت یاد امام و شهدا و به ویژه شهدای رسانه اظهار داشت: چهلمین جشنواره فیلم فجر از دیروز در تهران آغاز شده و در اصفهان نیز از فردا آغاز می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال درچهار سانس وچهار سالن، دوسالن در پردیس سینمایی سیتی سنتر ،یک سالن در پردیس سینمایی ساحل و یک سالن هم در سینما فلسطین اکران خواهند شد ،افزود: افتتاحیه این جشنواره فردا ساعت ده صبح در گلستان شهدا اصفهان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام معتمدی اذعان کرد: هر ساله ادارات و بخش های خصوصی همکاری بسیار خوبی در برگزاری برنامه داشته اند و امسال نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

وی در مورد خرید بلیط فیلم های جشنواره امسال اظهار داشت:
با توجه به اینکه خرید بلیط به صورت آنلاین از سایت های سینما تیکت و ایران تیکت و گیشه هفت صورت خواهد گرفت وامیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی که از سوی مرکز بهداشت اعلام می شود،بتوانیم جشنواره را برگزار کنیم.

وی در ادامه از برگزاری برنامه های جنبی در جشنواره یاد کرد و گفت: در بخش جنبی جشنواره فیلم هایی که در دو سال اخیر توسط هنرمندان اصفهان ساخته شده نمایش داده خواهد شد.

وی افزود: برای هنرمندان و اصحاب رسانه و مسئولین اکران ویژه خواهیم داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه از ظرفیت ویژه اصفهان در زمینه ساخت فیلم یاد کرد و گفت:
استان اصفهان از لحاظ فیلمبرداری و فیلم سازی ظرفیت های بالایی را از لحاظ هنرمند و بازیگر و لوکیشن ها دارد و ظرفیتی که اصفهان در تولید فیلم دارد منجر به تقویت این مسئله می شود.

حجت الاسلام معتمدی در پایان از برگزاری اولین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان اصفهان همزمان با هفتمین دوره جشنواره فیروزه با موضوعات هدایای فرهنگی،اسباب بازی، نوشت افزار و عروسک خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این جشنواره تا ۲۱بهمن ماه خواهد بود و علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این جشنواره به آدرس www.jayezefiroozeh.ir مراجعه کنند.

همچنین رضا دهقانی معاون سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان نیز از برنامه های جنبی دیگر در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان یاد کرد و گفت: از ۱۹تا۲۱بهمن ماه سه کارگاه مهارت های فنی در فیلم سازی ،کارگردانی سینمای مستند،ایده و موضوع در گفتمان با رویکرد انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: هر روز از جشنواره مزین به نام یکی از شهداست و پیش از نمایش فیلم ها تیزر یک دقیقه و نیم در مود صحبت های رهبری در مورد گام دوم انقلاب پخش خواهد شد.
خبرنگار: الهام خانی