۴۰ نفر از دختران دانش‌آموز دهگلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند ۴۰ نفر از دختران دانش آموز دهگلانی در قالب اردوی راهیان‌نور صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به نقل از کرد تودی، صادق جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان […]

۴۰ نفر از دختران دانش‌آموز دهگلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

۴۰ نفر از دختران دانش آموز دهگلانی در قالب اردوی راهیان‌نور صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به نقل از کرد تودی، صادق جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در مراسم بدرقه این دانش آموزان، بیان کرد: این کاروان در قالب یک اتوبوس به تعداد ۴۰ نفر از دختران دانش آموز دهگلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شود.

وی افزود: کاروان راهیان نور در قالب یک اردوی تفریحی، سیاحتی و زیارتی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد، و هدف از اعزام این کاروان آشنایی و درک زائران از مناطق عملیاتی و وقایعی است که در زمان جنگ تحمیلی اتفاق افتاده است.

جمالی خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی جنوب حدود دویست و ده هزار شهید را برای حفظ آب و خاک این کشور، تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است و ما امنیت، ثبات و آرامش امروزمان را مدیون رشادت های شهیدان والامقام هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهگلان اظهار داشت: باید با تفکری باز و روشن برای زیارت به مناطق عملیاتی رفت، دگرگونی های بسیاری در مناطق عملیاتی جنوب در طول هشت سال جنگ تحمیلی اتفاق افتاده است، و شما دانش آموزان درک خواهید کرد که چه ایثارگری ها و جان فشانی هایی صورت گرفته تا کشور ایران امنیت و ثبات را در منطقه داشته و همچنان سرفراز باشد.