فعالیت ۴۰ گروهی تبلیغی در ماه رمضان حجت الاسلام و المسلمین اهتمام اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان ۴۰ گروه تبلیغی اعم از عمومی و تخصصی با موضوعات کودک و نوجوان، خانواده، مشاوره و کلام و عقاید، فعالیت خواهند داشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی […]

فعالیت ۴۰ گروهی تبلیغی در ماه رمضان

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان ۴۰ گروه تبلیغی اعم از عمومی و تخصصی با موضوعات کودک و نوجوان، خانواده، مشاوره و کلام و عقاید، فعالیت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در مجمع مبلغان ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری اصفهان اظهار داشت: ظرفیت تبلیغی که در ماه مبارک رمضان وجود دارد، ظرفیت بی نظیری است که در دیگر ماه های سال وجود ندارد و باید این فرصت مغتنم شمرده شود.

وی با بیان رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: در راستای تبیین و گسترش معارف اسلامی، مبلغان خواهر و برادر به صورت فردی، گروهی و تخصصی در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان تمرکز گروه های تبلیغی این دفتر بیشتر بر تفرجگاه ها، امکان و بناهای تاریخی و تفریحی خواهد بود و دلیل آن تمرکز جمعیت بیشتر مردم و میهمانان در این مناطق است و مبلغان با حضور خود پاسخگوی سؤالات خواهند بود.

وی گفت: در دنیای امروز و با ارتقاء هوش اجتماعی باید مبلغ دینی با مخاطب خود زبان مشترک ایجاد کند و با توجه به جوسازی رسانه ای دشمنان علیه طلاب و روحانیون، لازم است مبلغان با تخصص لازم، هوش اجتماعی مورد نظر را در تبلیغ رعایت کنند و در مطمئناً مردم مانند همیشه دوستدار و همراه روحانیون خواهند بود.

اهتمام با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان ۴۰ گروه تبلیغی اعم از عمومی و تخصصی با موضوعات کودک و نوجوان، خانواده، مشاوره و کلام و عقاید، فعالیت خواهند داشت، گفت: گروه های عمومی منطقه محور و گروه های تخصصی تخصص محور خواهند بود. هدف از تشکیل گروه های تبلیغی هم افزایی و هم پوشانی ظرفیت های فرد در کار گروهی است و افزایش تشکیل گروه های تبلیغی در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان قرار دارد و إن شاء الله در اعزام های آینده رشد پیدا خواهد کرد.

وی با بیان این که ارائه مطالب مبلغان در ماه مبارک رمضان با رویکرد جهاد تبیین خواهد بود، تصریح کرد: امتداد تبلیغ، از سیاست‌های اصلی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به حساب می‌آید و مبلغ باید بعد از اتمام حضور در محل تبلیغی خود در ایام ماه مبارک رمضان، مسیر تبلیغی خود را متناسب با شرایط آن مکان به صورت غیرحضوری ادامه دهد.

در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام محمد علی رنجبر، پژوهشگر علوم استراتژیک و نویسنده کتاب «جنگ سرد ایران و آمریکا»، به بیان محورهای نبرد ترکیبی دشمن علیه ایران و نقش و وظیفه طلاب، روحانیون و مبلغان را در مواجهه با آن بیان کرد