فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی لندکروز مسروقه به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال درعملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران کلانتری پاسگاه دشتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی […]

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی لندکروز مسروقه به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال درعملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران کلانتری پاسگاه دشتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز مشکوک و نسبت به استعلام شماره پلاک آن اقدام کردند.

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور روز گذشته از حوزه شهرستان شاهین شهر به سرقت رفته که بلافاصله ماموران در یک اقدام ضربتی خودرو توقیف و راننده و سرنشین همراه آن را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودروی مسروقه را بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار علینقیان پور، سهل انگاری مال باختگان را یکی از عوامل مهم در موفقیت سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: برخی از رانندگان هنگامی که برای خرید به یک مغازه می روند خودروی خود را به صورت روشن رها می کنند که همین یک لحظه غفلت باعث می شود تا سارقان به راحتی خودروی آنان را سرقت کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: همچنین برخی از شهروندان در هنگام معامله و فروش خودرو، آن را به راحتی در اختیار فرد خریدار قرار می دهند تا قبل از انجام معامله با آن دوربزند و مشاهده شده که با همین شیوه بسیاری از خودروها مورد سرقت قرار گرفتند که در این خصوص به رانندگان توصیه می کنیم قبل از تحویل دادن خودرو از هویت کامل خریدار اطمینان حاصل کرده و حتماً همراه خریدار در خودرو سوار شوند