ظرفیت‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی می‌شود مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی تهران برای معرفی توانمندی‌های گردشگری این استان استفاده می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ یعقوب گویلیان در جلسه هماهنگی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که با حضور نمایندگان بخش دولتی و […]

ظرفیت‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی تهران برای معرفی توانمندی‌های گردشگری این استان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ یعقوب گویلیان در جلسه هماهنگی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که با حضور نمایندگان بخش دولتی و خصوصی استان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی، بهمن‌ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: این نمایشگاه  در قالب ۱۴ کمیته برگزار می‌شود و کردستان با حضور در پنج کمیته و با برگزاری پنج میز گردشگری شرکت خواهد کرد.

او عنوان میزهای دارای اولویت استان را میز گردشگری موسیقی، اکوتوریسم، گردشگری روستایی و عشایری، گردشگری خرید و کاری و گردشگری میراث ناملموس بیان کرد و گفت: حضور کردستان در این نمایشگاه می‌تواند فرصتی برای معرفی هرچه بیشتر فرهنگ، هنر، ظرفیت‌ها و جاذبه‎های گردشگری و کم‌تر شناخته شده استان باشد.

گویلیان خواستار حمایت و همکاری همه‌جانبه ادارات مربوطه و سایر بخش‌های خصوصی استان شد و عنوان کرد: حضور قدرتمند و پررنگ استان‌ در این نمایشگاه نقطه عطفی در رشد و توسعه گردشگری منطقه و اعتلای بیش از پیش آوازه دیار مهمان‌نوازان در سطح ملی و بین‌المللی است.

او یادآور شد: توسعه گردشگری در منطقه میسر نخواهد شد مگر این‌که تمام ادارت مربوطه و فعالان این حوزه به صورت یکپارچه در راستای یک هدف مشخص گام بردارند.

در این جلسه نمایندگان ادارات و تشکل‌های گردشگری، مردمی و دانش بنیان استان آمادگی خود را برای همکاری در تمام زمینه‌های مربوط به نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اعلام کردند.