فرمانده انتظامی شهرستان “آران و بیدگل” گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی ۵۰۰ میلیون ریال برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان به حساب وی بازگردانده شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “غلامرضا هاشمی زاده” در گفت و گو با […]

فرمانده انتظامی شهرستان “آران و بیدگل” گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی ۵۰۰ میلیون ریال برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان به حساب وی بازگردانده شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “غلامرضا هاشمی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی برداشت غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان به شیوه کلاهبرداری اینترنتی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت.
وی افزود: فردی ناشناس با برقراری تماس با یکی از شهروندان اعلام می کند که شما برنده جایزه شده اید و برای دریافت جایزه خود باید یک سری اقدامات را انجام دهید. در ادامه شاکی با خوشحالی از شنیدن خبر برنده شدن تمام اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار تماس گیرنده قرار داده و فرد کلاهبردار با ورود به همراه بانک شاکی از حساب بانکی وی اقدام به برداشت غیرمجاز می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل پیرامون دستگیری متهم این پرونده تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس فتا این شهرستان، فرد کلاهبردار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی حساب وی مسدود و ۵۰۰ میلیون ریال مبلغ برداشت شده به حساب شاکی بازگردانده شد.
این مقام انتظامی در توصیه ای به کاربران فضای مجازی خاطرنشان کرد: شهروندان مراقب اینگونه تماس ها و پیامک ها با عنوان برنده شدن جایزه باشند، همچنین در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با کارشناسان در‌ میان بگذارند.