انهدام باند قاچاق در اصفهان / ۲۹۱ کیلو مواد افیونی کشف شد رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از انهدام یک باند ۷ نفره قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۹۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران سرهنگ احمد نیکبخت […]

انهدام باند قاچاق در اصفهان / ۲۹۱ کیلو مواد افیونی کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از انهدام یک باند ۷ نفره قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۹۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از تردد کاروان حامل محموله مواد افیونی در محور مواصلاتی شهرستان سمیرم مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این پلیس در ادامه پس از کسب اطلاعات لازم با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم و همچنین ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان طی یک عملیات ویژه ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که به صورت راه پاک کن عمل می کردند و یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در این عملیات یک باند ۷ نفره قاچاق مواد افیونی منهدم و ۲۹۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از صندوق عقب خودروی سواری سمند کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: پلیس مصمم به برخورد قاطعانه با افراد سودجویی که با قاچاق مواد مخدر باعث آلوده کردن جوانان می شوند است و با همکاری گسترده و خوبی که بین یگان های مختلف انتظامی وجود دارد اجازه عرض اندام به آنها داده نخواهد شد.