بخش دوم مرحله مقدماتی طرح ملی اعتلا بخش دوم مرحله مقدماتی طرح ملی اعتلا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ این دوره در بخش اول دکترابوالفضل یدالهی اصلان مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فرا سازمانی دانشگاه […]

بخش دوم مرحله مقدماتی طرح ملی اعتلا

بخش دوم مرحله مقدماتی طرح ملی اعتلا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ این دوره در بخش اول دکترابوالفضل یدالهی اصلان مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فرا سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

در این دوره دکتر یدالهی ضمن برشمردن ویژگی‌های طرح اعتلا و اهمیت آن از منظر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به مزایای این طرح برای اساتید و کارکنان اشاره کرد.

وی در ادامه به سیر تحولات سیاسی تاریخ  معاصر ایران پرداخت و سهم جریانات سیاسی قرن اخیر را در این تحولات بسیار مهم ارزیابی نمود .
در بخش دوم جلسه حجت الاسلام و المسلمین فرج الله مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان کردستان به اهمیت جایگاه سیاست خارجی از منظر اسلام پرداخت و با ذکر آیاتی از قرآن این مساله را مورد بحث و بررسی قرار داد.

سخنران بعدی این دوره دکتر قباد میمنت آبادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بود.

میمنت آبادی در سخنان خود با تاکید بر اهمیت طرح اعتلا و عبور از بحران ها و روزهای سخت اشاره کرد و حرکت رو به رشد و آینده ای امیدوار کننده را نوید داد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در پایان بر لزوم رعایت حجاب و عفاف در دانشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مورد توجه و هجمه دشمنان، مخالفین و معاندین می باشیم؛ تاکید و اهتمام ویژه توسط همه همکاران اساتید و مسولین را لازم و ضروری دانست. به طوری که تک تک همکاران دراین عرصه از نیروهای تاثیر گذار مبارزه باشند.
در پایان این دوره از طرح که به صورت هم اندیشی و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از اساتید و کارکنان واحد سنندج و واحد‌های تابعه استان کردستان به صورت تلفیقی (حضوری و مجازی) برگزار گردید، سخنرانان به سوالات و پرسش های اساتید و کارکنان پاسخ دادند.