برگزاری آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی در اولین روز از ماه مبارک رمضان و به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفندماه مصادف با روز بزرگداشت شهداء، مزار شهدای گمنام واقع در پردیس آموزشی با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیئت رئیسه، مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان […]

در اولین روز از ماه مبارک رمضان و به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفندماه مصادف با روز بزرگداشت شهداء، مزار شهدای گمنام واقع در پردیس آموزشی با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیئت رئیسه، مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در اولین روز از ماه مبارک رمضان و به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و مصادف با روز بزرگداشت شهداء، مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیئت رئیسه، مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه غبار روبی و عطر افشانی شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین اسفندی در سخنانی به بیان رشادت ها و فداکاری های شهدای عظیم الاشان و لزوم پاسداشت یاد و خاطره آنان پرداخت.
در ادامه مسئولین با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه و صلوات و اهدای گل به مقام شامخ همه شهدا ادای احترام کرده و با آرمانهای آنان تجدید میثاق نمودند.