فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در یک هفته گذشته، انواع کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های مختلف استان کشف شد و ۷۳ نفر در این خصوص دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی،سردار رحیم جهانبخش افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان در […]

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در یک هفته گذشته، انواع کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های مختلف استان کشف شد و ۷۳ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی،سردار رحیم جهانبخش افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی در هفته گذشته موفق به شناسایی و کشف انبارهای احتکار کالاهای اساسی قاچاق در سطح استان شدند.

وی ادامه داد: این اقلام شامل چهارهزار و ۷۰۰ کیلوگرم آرد،۴۰ تن شکر، ۱۶۰ کیلوگرم خشکبار، ۶۹۶ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۵۹ هزار و ۳۷۰ قلم دارو، ۶ هزار و ۲۵۸ کیلوگرم اقلام بهداشتی، پنج هزار و ۹۵۴ ثوب البسه، ۲۷۴ جفت کفش، ۳۶ هزار و ۵۷۰ کیلوگرم گندم، ۲۵۲ کیلوگرم انواع مواد خوراکی، چهارهزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۱۳۹ راس دام  و ۱۹ هزار و ۳۳۲ قلم سایر کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این خصوص ۷۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند، اظهار کرد: همچنین ۵۶ دستگاه خودرو در این خصوص توقیف شد.

سردار جهانبخش بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق به دست افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.