جشنواره رویش نقطه عطفی در دانشگاه پیام نور است رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: برگزاری جشنواره‌ها بعد از ایام کرونا نقطه عطفی در دانشگاه پیام‌نور است؛ این جشنواره سه‌گانه می‌تواند پویایی، رویش و نشاط جدیدی را در مجموعه پیام‌نور رقم بزند. اشتراک‌گذاری تجربیات می‌تواند برای پیشبرد اهداف عالیه پیام‌نور مؤثر باشد. به گزارش پایگاه […]

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: برگزاری جشنواره‌ها بعد از ایام کرونا نقطه عطفی در دانشگاه پیام‌نور است؛ این جشنواره سه‌گانه می‌تواند پویایی، رویش و نشاط جدیدی را در مجموعه پیام‌نور رقم بزند. اشتراک‌گذاری تجربیات می‌تواند برای پیشبرد اهداف عالیه پیام‌نور مؤثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، رضا مختاری پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: این جشنواره برای اولین‌بار به طور تجمیعی برگزار می‌شود که تجمیع سه جشنواره بزرگ و مهم بود که هر کدام یک جشنواره عظیم به شمار می‌روند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان ادامه داد: برگزاری این جشنواره‌ها بعد از ایام کرونا نقطه عطفی در دانشگاه پیام‌نور است. این جشنواره سه‌گانه می‌تواند پویایی، رویش و نشاط جدیدی را در مجموعه پیام‌نور رقم بزند. اشتراک‌گذاری تجربیات شما می‌تواند برای پیشبرد اهداف عالیه پیام‌نور مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه آنچه ما امروز به آن نیاز داریم امید و نشاط است، افزود: امید داریم این چنین جشنواره‌ها بتواند امید و انگیزه را در سطح کشور ایجاد کند و از همراهی همه مراکز، واحدها و استان‌ها تشکر می‌کنم که در برگزاری این جشنواره تلاش خود را به کار گرفتند.

مختاری با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰۰ اثر از دانشجویان سراسر کشور در بخش‌های مختلف جشنواره واصل شد یادآور شد: در فرایند داوری بیش از ۶۰ داور حرفه‌ای در استان‌ها آثار را داوری کردند و از آثار برگزیده امروز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: در این فضای بانشاط بر آن هستیم که در راستای مهارت‌محوری و اشتغال برای دانشجویان قدم برداریم. امید داریم در این اشتراک‌گذاری تجربه‌ها اتفاقات خوبی را برای ساختن ایران اسلامی رقم بزنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان تأکید کرد: از همه دانشجویان دعوت می‌کنم در ۱۱ اسفندماه انتخابات پرشوری را داشته باشیم.

در ادامه این اختتامیه حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری با خیرمقدم و تبریک ایام باسعادت ماه شعبان گفت: از همه کشور در این جشنواره بزرگ شرکت کرده‌اند، حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور در این جایگاه، نقطه عطفی برای زایش و پیدایش ایده‌های نوین شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان ادامه داد: این چرخه‌ای که به آن اشاره شد، در بعضی آن‌ها حلقه‌های مفقوده وجود دارد، از ایده تا پدیده و تبدیل این پدیده به یک صنعت و کالایی که تجاری‌سازی شود و بتوان از پرتو آن کسب درآمد کنیم.

حجت‌الاسلام درباره اهمیت نام‌گذاری سال‌های اخیر توسط رهبر حکیم انقلاب با عناوین اقتصادی، افزود: مقام معظم رهبری سال‌های اخیر را با عنوان محور موضوعات اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند؛ با وجود مسائل بسیار عظیم اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کشورمان، رهبر حکیم انقلاب موضوع اقتصاد را محور فعالیت‌ها و پیشرفت‌های کشور دانسته‌اند و تأکید بر این امر دارند.

حیدری با بیان اینکه اگر اقتصاد مولد قوی داشته باشیم بسیاری از مشکلات سیاسی و اجتماعی حل خواهد شد که البته همه این مسائل در بستر فرهنگی شکل می‌گیرد، اضافه کرد: حضور و شوق شما و انگیزه‌های بسیار قابل‌تقدیر شما به‌واسطه همین فرهنگ است که ایجاد شده و اگر این زمینه‌های فرهنگی نباشد شاهد پیشرفت، توسعه و تعالی نیستیم. امیدواریم همه تلاش‌ها به ثمر برسد و خانواده بزرگ پیام‌نور به‌واسطه این همه خلاقیت و رشد و تعالی و ایده به جایگاه والای خود دست پیدا کند