شهردار قروه گفت: آتش سوزی در ساختمان شهر فرش قروه که حوالی ظهر امروز دچار حریق شده بود به کمک نیروهای آتش‌نشانی مهار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، خسرو عزتی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از وقوع حادثه بلافاصله نیروهای آتش نشانی وارد عمل شدند و اقدام […]

شهردار قروه گفت: آتش سوزی در ساختمان شهر فرش قروه که حوالی ظهر امروز دچار حریق شده بود به کمک نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، خسرو عزتی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از وقوع حادثه بلافاصله نیروهای آتش نشانی وارد عمل شدند و اقدام به اطفای حریق کردند.

وی اضافه کرد: کانون آتش سوزی انبار کارتن بود و علت آتش سوزی احتمالا اتصال برق باشد ولی هنوز قطعی نیست و موضوع در دست بررسی و کار کارشناسی است.

شهردار قروه با اشاره به اینکه خسارت زیادی به ساختمان و کالاها وارد شده است، افزود: این واحد صنفی هیچ پروانه ساختمانی و مجوزات قانونی ندارد و از نظر ایمنی غیراستاندارد بوده و به عنوان سازه های غیرایمن به دادستانی معرفی شده بود.

عزتی با بیان اینکه ۲ نفر از نیروهای زحمت کش آتش نشانی در مهار این حریق دچار حادثه و به بیمارستان منتقل شدند، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

وی مساحت سالن شهر فرش را حدود سه هزار مترمربع عنوان کرد و یادآور شد: آتش از انبار به بقیه سالن که در برخی از واحدها یخچال و تلویزیون بوده سرایت کرده و داخل موتورهای یخچال سه هزار لیتر روغن وجود داشت و تنها فرش نبوده و همین کار را برای اتش نشانان دشوار کرد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان