آغاز فعالیت نوروزی‌ پایانه‌های شهر اصفهان مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: فعالیت امور پایانه‌های برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ویژه سال ۱۴۰۳ آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابوالفضل توکلی گفت: فعالیت کمیته‌ای متشکل از نیروهای ستادی و اجرایی به نام […]

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: فعالیت امور پایانه‌های برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ویژه سال ۱۴۰۳ آغاز شد.
 
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابوالفضل توکلی گفت: فعالیت کمیته‌ای متشکل از نیروهای ستادی و اجرایی به نام امور پایانه‌های برون‌شهری کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در سال آینده آغاز شد.

وی خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان و مسافران را از اهداف این کمیته دانست و افزود: نظارت بر ارائه خدمات و حمل‌ونقل و نظم‌دهی به امور پایانه‌های مسافربری از یک هفته پیش از نوروز آغاز شده و تا پایان ایام نوروز برقرار است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: میز خدمت به مسافران در ایام نوروز در پایانه‌های پنج‌گانه این کلان‌شهر با حضور نمایندگان نظارتی اداره کل راهداری، ایستگاه پلیس، انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و رانندگان دایر است.

وی با تأکید بر اینکه مسافران و شهروندان می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه خدمات نوروزی در حوزه پایانه‌ها را به نماینده مستقر در پایانه‌ها یا سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اطلاع دهند، گفت: مسافران می‌توانند نظرات خود درباره شرکت‌های مسافربری، رانندگان و نحوه خدمت‌رسانی و نیز شکایت از نحوه قیمت، تهیه بلیط و نحوه خدمت‌رسانی از آغاز تا پایان سفر را اطلاع رسانی کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: تعیین و نظارت نرخ کرایه اتوبوس‌های برون شهری بر عهده شهرداری و سازمان پایانه‌ها نیست و هرگونه افزایش بلیط اتوبوس‌های برون شهری برای سفرهای ایام نوروز سال آینده پس از تصویب ستاد تنظیم بازار و ابلاغ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌ها اعلام می‌شود.