وزیر بهداشت بر ضرورت هدفمند سازی اعتبارات همه اقلامی که توسط هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تأمین می‌شود، تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بهرام عین‌اللهی با حضور در «نهاد هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران» ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این نهاد با کارکنان و مدیران […]

وزیر بهداشت بر ضرورت هدفمند سازی اعتبارات همه اقلامی که توسط هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تأمین می‌شود، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بهرام عین‌اللهی با حضور در «نهاد هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران» ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این نهاد با کارکنان و مدیران بخش‌های مختلف هیات امنای صرفه جویی ارزی به گفت‌وگو پرداخت و از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

در جریان این بازدید، مدیران نهاد هیأت امنای صرفه جویی ارزی و شرکت‌های طرف قرارداد، گزارشی از اقدامات خود به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه کرده و دستورات و رهنمود‌های لازم را از وزیر بهداشت دریافت کردند.

بهرام عین‌اللهی در پایان این بازدید و در جلسه با مدیران این نهاد گفت: هیأت امنای صرفه جویی ارزی مولود انقلاب اسلامی و دارای برکات زیادی در سال‌ها فعالیت بوده و یک نهاد انقلابی است.

وزیر بهداشت با اشاره به شعار سال اظهار داشت: امسال وظیفه سنگین «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری به عهده مسئولان نهاده شده و هیات امنای صرفه جویی ارزی یکی از ساختار‌های مهم وزارت بهداشت است که باید در این مسیر پیشگام باشد.

عین اللهی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی، قوی‌ترین حوزه سلامت منطقه به جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد. در کرونا قدرت جمهوری اسلامی به دنیا نشان داده شد و سازمان جهانی بهداشت به تازگی حذف سرخجه و سرخک را به ایران اسلامی تبریک گفت.

وزیر بهداشت با تاکید بر این که این دستاورد‌ها را باید با قدرت حفظ و تحکیم کرد، گفت: ما در مواجهه با عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دشمنان قرار داریم و باید با همت بلند، حفظ هوشیاری و فعالیت شبانه روزی، روند پیشرفت‌ها را تداوم بخشیم.

عین اللهی در ادامه بر ضرورت هدفمند سازی اعتبارات همه اقلامی که توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تأمین می‌شود، تاکید کرد و گفت: باید منافع تمام اقدامات این هیات همانند کاشت حلزون شنوایی که کاری بسیار ارزشمند است، به نیازمندان برسد و همه فعالیت این هیأت معطوف به محرومیت زدایی باشد.