هم زمان با یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان کارگاه تئاتر شورایی به مدت سه روز برای علاقمندان برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ؛ هم زمان با یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ” کارگاه تئاتر شورایی” زیر نظر علی […]

هم زمان با یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان کارگاه تئاتر شورایی به مدت سه روز برای علاقمندان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ؛ هم زمان با یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ” کارگاه تئاتر شورایی” زیر نظر علی ظفر قهرمانی نژاد و سامانه جاذبی به مدت سه روز جمعه ۳۱ تیرماه ؛شنبه و یکشنبه اول و دوم مرداد از ساعت ۱۰تا ۱۳ در مکان نگارخانه  استاد محجوبی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان برگزار می شود.

هدف از برگزاری این برنامه آموزشی استفاده از ظرفیت هنرمندان مطرح در جهت ارتقای سطح کیفی هنرمندان تئاتر خیابانی استان می باشد.

علی ظفر قهرمانی نژاد متولد ۱۳۵۳ اهل سقز ، کارشناس هنرهای نمایشی و کارشناس ارشد سینما می باشد  که کارگردانی ۱۲ نمایش،۴ فیلم کوتاه ، ۳ فیلم مستند ، ترجمه و تالیف ۱۸ جلد کتاب در حوزه نمایش و سینما، تسهیلگری ۶۳ کارگاه تئاتر شورایی در سطح کشور از سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ داوری و بازبینی ۳۷ جشنواره تئاتر و  سابقه ۳۰ سال خدمت به عنوان دبیر رسمی آموزش و پرورش در رزومه فعالیت کاری و هنری خود دارد.

سامانه جاذبه متولد ۱۳۵۷ اهل کرمان کارشناس اقتصاد ، مربی یوگا و کنشگر تئاتر شورایی است که از سال ۷۷ تا ۷۹ در دانشگاه کرمان فعالیت تئاتری داشته و از دیگر فعالیتهای وی آشنایی با مبانی و تسهیلگری تئاتر شورایی کرمان (اسفند ۱۳۹۰ ) ، برگزاری ۲۲ کارگاه مشترک تئاتر شورایی در ۱۳ شهر مختلف از سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۴۰۱ می باشد.

یازدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به دبیری رضا زنده دل شهردار لاهیجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تاریخ ۳۱ تیر لغایت ۲ مرداد ۱۴۰۱ با  بیش از ۸۰ اجرا در هفت نقطه شهر لاهیجان و همچنین شهرهای اطراف برگزار می شود.