نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: «کاشتن بذر محبت و امید» لازمه امر تبلیغ است و مبلغین باید در امر تبلیغ به این مولفه مهم و اثرگذار توجه کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در همایش طلایه‌داران تبلیغ استان که در مجتمع فرهنگی […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: «کاشتن بذر محبت و امید» لازمه امر تبلیغ است و مبلغین باید در امر تبلیغ به این مولفه مهم و اثرگذار توجه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در همایش طلایه‌داران تبلیغ استان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عرصه تبلیغ عرصه نصرت الهی است و هیچ چیز را با نصرت دین خدا نباید تغییر داد زیرا اگر خدا را یاری کنیم، خداوند نیز ما را هم کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به اهمیت رعایت چهار مولفه در امر تبلیغ افزود: «هوشیاری و بیان مطالب اصلی» از جمله این مولفه‌هاست و مبلغ باید باهوش باشد و بداند که چه مسائلی را می‌خواهد بیان کند تا اثرگذاری خود را داشته باشد.
حجت‌الاسلام پورذهبی خاطر نشان کرد: «پرهیز از خرافات و داستان‌سرایی» از دیگر مولفه‌هایی است که باید مبلغین در امر تبلیغ آنرا رعایت کنند.
وی با اشاره به اینکه باید مراقب بود که شان طرف مقابل را پایین نیاوریم، افزود: «مباحث اعتقادی» دیگر مولفه مهم در امر تبلیغ است و باید اعتقادات را بیان و ازآیات قرآن کریم برای جلوگیری از انحرافات استفاده کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه «کاشتن بذر محبت و امید» نیز لازمه امر تبلیغ است، یادآور شد: باید بذل محبت و امید بکاریم و مردم را امیدوار کرد و مبلغ نیز باید در این راستا موفق عمل کند.
حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: ماموستایان و علمای دینی شیعه و سنی علی‌رغم سختی زندگی و وضعیت نامناسب اقتصادی در راستای کمک به تقویت دین اسلام تلاش می‌کنند، که قابل تحسین است.
وی در پایان، جنایت‌های تروریستی و حادثه دیروز حرم مطهر رضوی را محکوم کرد و اعلام کرد: مشخص نیست این‌ کشت و کشتارها و انفجارها چه بلایی است که در دنیا در حال گسترش است، سؤال اینجاست تکفیری‌ها از کجا تأمین می‌شوند و با چه هدفی این کارها را دنبال می‌کنند؟!

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان