فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بیشترین توپ را در بین بازیکنان شاغل در لیگ این کشور به تیر دروازه زده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا/اوبتا، پاری سن ژرمن در حساس ترین بازی هفته یازدهم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف مارسی رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست […]

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بیشترین توپ را در بین بازیکنان شاغل در لیگ این کشور به تیر دروازه زده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا/اوبتا، پاری سن ژرمن در حساس ترین بازی هفته یازدهم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف مارسی رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

لیونل مسی بعد از دو بازی غیبت در این دیدار برای پاری سن ژرمن به میدان رفت. او بار دیگر با بدشانسی نتوانست گلزنی کند و ضربه اش به تیر دروازه خورد.
طبق اعلام شبکه آماری اوبتا، مسی در دو فصل حضورش در لیگ فرانسه ۱۴ بار توپ را به تیر دروازه زده که این بیشترین آمار در بین همه بازیکنان شاغل در لیگ این کشور است تا لقب بدشانس ترین بازیکن را به خود اختصاص دهد.
مسی دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می کند. او بعد از دو دهه حضور در آبی اناری ها این تیم را ترک کرد تا برای پاری سن ژرمن به میدان رود. او تا پایان سال جاری با تیم پاریسی قرارداد دارد و خبرهای زیادی درباره بازگشت او به آبی اناری ها در تابستان به گوش می رسد.