استاندار کردستان بر لزوم تربیت نیروهای جوان در ادارات دولتی این استان تاکید کرد و گفت: مدیران باید فرصت حضور جوانان در مسئولیت‌های مختلف را فراهم کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تکریم و معارفه شش مدیرکل ستادی استانداری کردستان، با تاکید بر اینکه مدیران در […]

استاندار کردستان بر لزوم تربیت نیروهای جوان در ادارات دولتی این استان تاکید کرد و گفت: مدیران باید فرصت حضور جوانان در مسئولیت‌های مختلف را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تکریم و معارفه شش مدیرکل ستادی استانداری کردستان، با تاکید بر اینکه مدیران در عین جدیت و نظارت دقیق بر زیرمجموعه‌های خود، باید اخلاق‌مدار باشند، افزود: رعایت اخلاق در هر عرصه ای ضروری است و رعایت این مهم در بین مدیران از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی زمینه ساز بهبود خدمت رسانی به مردم است، گفت: این جابجایی های مدیریتی امری طبیعی است و انتظار داریم که مدیران جدید با جدیت و تلاش جهادی در مسیر کمک به توسعه استان مشارکت داشته باشند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرانی که امروز تکریم شدند، بیان کرد: اگر جابجایی‌ها نبود بسیاری از تحولات صورت نمی‌گرفت لذا این جابجایی‌ها نافی توانمندی، صلاحیت و توفیقات دوستان نیست.
وی از مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان خواست در راستای توانمندسازی نیروهای زیرمجموعه خود و جانشین‌پروری تلاش کنند.
دکتر زارعی کوشا بر تکریم مردم در تمامی ادارات و سازمان های دولتی تاکید کرد و افزود: توجه به درخواست های مردم و بررسی آنها یکی از انتطارات جدی ماست و همه مدیران از جمله همکاران پر استانداری باید به آن توجه داشته باشند.
وی ضمن اشاره به وضعیت و فعالیت های دفاتر تخصصی استانداری کردستان، عنوان کرد: همه مدیران ستادی استانداری با تلاش و کوشش باید نقش نظارتی و هدایتی خود را انجام دهند.
در این مراسم شش مدیرکل ستادی استانداری در بخش های مختلف حقوقی، دفتر فنی، تحول اداری، فناوری، سیاسی و اداری و مالی استانداری معرفی شدند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان