نشست هماهنگی ارتقاء فرهنگ کار، مهارت آموزی و کارآفرینی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی متولی و مسئول بسیج کارگری استان در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه […]

نشست هماهنگی ارتقاء فرهنگ کار، مهارت آموزی و کارآفرینی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی متولی و مسئول بسیج کارگری استان در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمالی گفت: فرهنگ کار، اهمیت دادن و ارتقاء آن و همچنین توجه ویژه به کارگروهی مبتنی بر مهارت فردی لازمه ایجاد اشتغال پایدار خواهد بود.

وی ترویج عمومی کار را مفهومی مرتبط با همکاری همه مردم در جامعه دانست و گفت: اساس توانمندی یک مجموعه موفق نیروی انسانی، فناوری و مسائل مالی آن است که با هم افزایی، استفاده از ظرفیت های افراد و کار تیمی و البته دلسوزی اعضا شکوفا خواهد شد.

اسلام خواه خاطرنشان کرد: تجلیل از نخبگان جامعه کارگری و کارآفرینی و تعاونگران استان در مناسبتهای مختلف نمونه ای از ارج نهادن به فرهنگ کار و از اهداف این طرح است.