رژیم صهیونیستی با این جنایت، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد رژیم صهیونیستی با این جنایت، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد و این جنایت قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و سردمداران کشورهای اروپایی و آمریکا که شریک و همراه جنایت‌های جنگی رژیم هستند. […]

رژیم صهیونیستی با این جنایت، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد

رژیم صهیونیستی با این جنایت، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد و این جنایت قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و سردمداران کشورهای اروپایی و آمریکا که شریک و همراه جنایت‌های جنگی رژیم هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان و به نقل از گزارش اداره اطلاع‌رسانی سازمان  دانش آموزی استان کردستان؛
اسماعیل باتمانی مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان طی بیانیه‌ای جنایت جدید رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی نوار غزه و به شهادت رساندن صدها زن و کودک فلسطینی را محکوم کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین . وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ .
جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزه مظلوم، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد.


جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی در نوار غزه که با بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه موجب به شهادت رسیدن صدها زن و کوک شده بار دیگر پرده از خوی جنایت‌گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها کنار زد.
تردیدی نیست ملت مظلوم فلسطین و مجاهدان و مبارزان فلسطینی با تأسی به ندای قرآنی ” فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ”، عزم و اراده مقاومت و ایستادگی برابر اشغالگران را مستحکم تر کرده و با اقتدار و صلابت بیشتر، مسیر غلبه بر رژیم جنایت‌کار صهیونیستی و آزادی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین را هموارتر و سپیده‌ دم دفع غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای جهان اسلام را مژده خواهد داد.



سازمان دانش آموزی استان کردستان ضمن اعلام همدردی و همبستگی و محکوم کردن این جنایت فراموش نشدنی و غیر قابل بخشش، مراتب تسلیت خود را به محضر رهبر معظم انقلاب، مسلمانان و آزادگان جهان و مردم مظلوم فلسطین عرض نموده،و حمایت مجدد خویش با ملت مظلوم و قهرمان فلسطین،اعلام می‌دارد.

رژیم صهیونیستی با این جنایت، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد و این جنایت قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و سردمداران کشورهای اروپایی و آمریکا که شریک و همراه جنایت‌های جنگی رژیم هستند و دست‌شان در ریختن خون زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه آلوده است باید پاسخگوی این جنایت بزرگ باشند.
«وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ»

اسماعیل باتمانی:

مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان