پیگیری مشکلات کانون‌های حمل‌ونقل استان اصفهان در سطح ملی با پیگیری استاندار اصفهان، مقرر شد رؤسای کانون‌های حمل‌ونقل استان با وزیر راه و شهرسازی دیدار و مشکلات صنف خود را در سطح ملی پیگیری کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا […]

پیگیری مشکلات کانون‌های حمل‌ونقل استان اصفهان در سطح ملی

با پیگیری استاندار اصفهان، مقرر شد رؤسای کانون‌های حمل‌ونقل استان با وزیر راه و شهرسازی دیدار و مشکلات صنف خود را در سطح ملی پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در دیدار با رؤسای کانون‌های حمل‌ونقل کالا، مسافر و کامیون‌داران استان اظهار کرد: بسیاری از مباحث و مشکلات این مجموعه‌ها، باید در سطح ملی پیگیری و برای چالش‌ها چاره اندیشه شود.

وی در جریان این نشست با برقراری تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی قول مساعد گرفت تا جلسه‌ای مشترک میان مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و رؤسای کانون‌های حمل‌ونقل استان برگزار و برای مشکلات این صنف پرتلاش چاره‌اندیشی شود.

استاندار اصفهان با اشاره به جنگ اقتصادی نابرابر توسط رژیم سلطه علیه ایران اسلامی گفت: دشمن به صورت مداوم در حال فتنه‌انگیزی و پمپاژ خبر منفی در کشور است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: اگر به این نتیجه برسیم که همه ما در یک کشتی هستیم، تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد تعادل موجبات توسعه کشور را فراهم کنیم