کمک ۱۰۴ میلیارد تومان نیکوکاران به نیازمندان کردستانی معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کردستان گفت: نیکوکاران استان کردستان در ۹ ماهه امسال از طریق مراکز نیکوکاری ۱۰۴ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید منصور بیننده عنوان کرد: مراکز نیکوکاری با هدف واگذاری امور خیر […]

کمک ۱۰۴ میلیارد تومان نیکوکاران به نیازمندان کردستانی

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کردستان گفت: نیکوکاران استان کردستان در ۹ ماهه امسال از طریق مراکز نیکوکاری ۱۰۴ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی افزود: این مراکز کاملاً مردمی بوده و هزینه کرد کمک های جمع آوری شده با نظر خیران و معتمدین و بدون دخالت این نهاد برای نیازمندان هزینه می شود.

بیننده با بیان اینکه هم اکنون ۹۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان مشغول به فعالیت است، تصریح کرد: این مراکز توسط ۴۸۰ نیروی افتخاری، خیران و معتمدین اداره می شود.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه امسال ۱۰۴میلیارد تومان از طریق این مراکز جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کردستان گفت: از این مبلغ کمک ۱۴ میلیارد تومان به صورت نقدی، ۷۸ میلیارد تومان کمک غیر نقدی و ۱۲ میلیارد تومان در قالب خدمات رایگان به نیازمندان بوده است.

وی افزود: مراکز نیکوکاری در زمینه کمک به درمان ، مسکن ، جهیزیه ، معیشت، اشتغال، فرهنگی و در جهت رفع سایر مشکلات نیازمندان خدمت ارائه می دهند.