به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (یکشنبه) همزمان با روز جهانی کار و کارگر و قرار داشتن در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در منزل شهیدان والامقام مصطفی سخی طبع و محمدرضا زندیه در شهر اصفهان، ضمن قرائت فاتحه […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (یکشنبه) همزمان با روز جهانی کار و کارگر و قرار داشتن در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در منزل شهیدان والامقام مصطفی سخی طبع و محمدرضا زندیه در شهر اصفهان، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای عالیقدر، با خانواده های معزز این دو شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اصفهان در این دیدار، عنوان کرد: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدای والامقام و فداکاری و ازخودگذشتی ایثارگران است و باید ادامه دهنده راه آنان که همانا خدمت بی منت به مردم است، باشیم.

احمدی با بیان اینکه حضور معلمان در جبهه بسیار چشمگیر و تأثیرگذار بود، اظهار داشت: این تأثیرگذاری تا خطوط مقدم جبهه ها نیز تداوم و گسترش می یافت و بدین ترتیب جبهه های جنگ به محلی برای تداوم تحصیل و تدریس تبدیل می شد.

گفتنی است، شهید مصطفی سخی طبع در عملیات بیت المقدس و شهید محمدرضا زندیه از فرهنگیان در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شایان ذکر است، فرماندار اصفهان با خانواده های معزز شهیدان عالیقدر مصطفی سخی طبع به مناسبت گرامیداشت روز کار و کارگر و محمدرضا زندیه نیز به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم دیدار کرد.