هوای اصفهان سالم شد شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز شنبه نهم دی ماه با میانگین ۷۹ وضعیت سالم را نشان می‌دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز شنبه نهم دی با میانگین ۷۹ وضعیت […]

هوای اصفهان سالم شد

شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز شنبه نهم دی ماه با میانگین ۷۹ وضعیت سالم را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز شنبه نهم دی با میانگین ۷۹ وضعیت سالم را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) هوا در ایستگاه ۲۵ آبان با ۶۲، انقلاب با ۷۵، پروین با ۷۶، دانشگاه صنعتی با ۷۳، رودکی با ۵۹، رهنان با ۷۶، فرشادی با ۶۷، فیض با ۷۴، کاوه با ۷۴، میرزا طاهر با ۷۱ و ولدان با ۶۸ AQI سالم و در احمدآباد با ۱۰۹ و در پارک زمزم با ۱۰۵ AQI برای گروه‌های حساس ناسالم است.

همچنین، هوا در سپاهانشهر با ۶۱ و در سجزی با ۵۶ AQI سالم، در کِردآباد با ۱۱۰، زرین شهر با ۱۰۶ و زینبیه با ۱۰۸ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس و در قهجاورستان با ۱۶۷ AQI برای همه ناسالم است.