ممنوعیت تردد در جاده کرج،چالوس و آزادراه تهران-شمال برداشته شد رئیس پلیس راه البرز از رفع ممنوعیت در جاده کرج،چالوس و آزادراه تهران، شمال خبرداد و گفت: اکنون تردد در این مسیر دو طرفه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پیمان کرمی اظهار کرد: از صبح امروزشنبه دوازدهم فروردین‌ماه به دلیل تخلیه بار […]

ممنوعیت تردد در جاده کرج،چالوس و آزادراه تهران-شمال برداشته شد

رئیس پلیس راه البرز از رفع ممنوعیت در جاده کرج،چالوس و آزادراه تهران، شمال خبرداد و گفت: اکنون تردد در این مسیر دو طرفه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پیمان کرمی اظهار کرد: از صبح امروزشنبه دوازدهم فروردین‌ماه به دلیل تخلیه بار ترافیکی، تردد وسیله نقلیه از کرج و آزادراه تهران – شمال ممنوع شده بود.

وی افزود: اکنون وضعیت ترافیک در خط جنوبی و شمالی جاده کرج، چالوس عادی بوده ضمن آنکه شاهد بارش پراکنده برف در محدوده کندوان هستیم.

رئیس پلیس راه البرز تصریح کرد: مسافران با توجه به بار برگشت سفرهای نوروزی، زمان سفر خود را مدیریت کنند و قبل از سفر، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

وی از مسافران خواست هنگام سفر ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه حرکات مخاطره آمیز پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است