جنگنده های متجاوز اسرائیلی اهدافی را در نوار غزه در ساعات بامدادی روز یکشنبه بمباران کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،ارتش رژیم صهیونیستی ساعات نیمه بامداد امروز یکشنبه اهدافی را در نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داد. در همین ارتباط گفته شده که هواپیماهای متجاوز اسرائیلی یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در غرب […]

جنگنده های متجاوز اسرائیلی اهدافی را در نوار غزه در ساعات بامدادی روز یکشنبه بمباران کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،ارتش رژیم صهیونیستی ساعات نیمه بامداد امروز یکشنبه اهدافی را در نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داد.

در همین ارتباط گفته شده که هواپیماهای متجاوز اسرائیلی یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در غرب استان خان یونس را هدف قرار داده و دقایقی بعد دو زمین کشاورزی را هم در شرق گذرگاه رفح و شرق استان مرکزی بمباران کردند.

جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی همچنین یک برج دیده‌بانی مقاومت را هم در محله العمور در شهر الفخاری در شرق خان یونس هدف قرار دادند.

تا کنون این حملات در ساعات ابتدایی تلفاتی در پی نداشته است.

از سوی دیگر، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی مقاومت با جنگنده‌های اسرائیلی در جریان حملات بامدادی به نوار غزه مقابله کرده و به سمت آن‌ها آتش گشوده است. گردان‌های قسام تاکید کرد که مقابله با جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی با موشک‌های ضدهوایی و موشک‌های زمین به هوا انجام گرفته است.