دولت مردمی محدودیتی در پشتیبانی از فعالیت های ترویجی و تبیینی حوزه قرآن و عترت ندارد اسماعیلی با بیان اینکه جامعه قرآنی به برکت انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی امام خمینی (ره) جلوه ویژه ای پیدا کرده است، گفت: فعالان قرآنی در سراسر کشور بدانند دولت مردمی هیچ محدودیتی در حوزه پشتیبانی از فعالیت های […]

دولت مردمی محدودیتی در پشتیبانی از فعالیت های ترویجی و تبیینی حوزه قرآن و عترت ندارد

اسماعیلی با بیان اینکه جامعه قرآنی به برکت انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی امام خمینی (ره) جلوه ویژه ای پیدا کرده است، گفت: فعالان قرآنی در سراسر کشور بدانند دولت مردمی هیچ محدودیتی در حوزه پشتیبانی از فعالیت های ترویجی و تبیینی حوزه قرآن و عترت ندارد و از هر طرح سازنده ای در این حوزه حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز شنبه بیست و چهارم دی ماه در شصت و سومین جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی که در سالن اجتماعات وزارتخانه برگزار شد، گفت: وزارت فرهنگ در دوره جدید بنا دارد در معاونت قرآن و عترت وزارتخانه با اقدامات جهادی بخش عمده ای از مطالبات روی زمین مانده حوزه قرآن را محقق کند.

وی ادامه داد: امیدواریم در بازه زمانی تا پایان دوره نخست دولت مردمی به بسیاری از اهداف از پیش تعیین شده در حوزه قرآن و عترت دست پیدا کنیم.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه جامعه قرآنی به برکت نهضت اسلامی امام خمینی (ره) جلوه ویژه ای پیدا کرده است، گفت: فعالان قرآنی در سراسر کشور بدانند دولت مردمی هیچ محدودیتی در حوزه پشتیبانی از فعالیت های تبیینی، ترویجی حوزه قرآنی ندارد و از هر طرح سازنده ای در حوزه قرآن و عترت حمایت خواهد کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه مسائل حوزه قرآن نباید معطل بروکراسی اداری شود، تصریح کرد: گره های که بعضاً در خصوص بودجه حوزه قرآن و عترت به وجود می آید به هیچ عنوان در شأن فعالیت های قرآنی نیست و دولت مردمی به دنبال حل و فصل این موارد است.

رئیس کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآن یکی از مهمترین ابزارهای ترویجی حوزه قرآن و عترت به شمار می رود که انشالله بزودی با حمایت رییس جمهور محترم شرایط همکاری دستگاه‌های مختلف برای برپایی باشکوه تر این نمایشگاه تسهیل شود.