عملیات اجرایی آبرسانی به ۵ روستای منطقه مهردشت با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، مدیرآبفای مهردشت از کلنگ زنی عملیات آبرسانی پایدار به ۵ روستای این منطقه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت خبر […]

عملیات اجرایی آبرسانی به ۵ روستای منطقه مهردشت با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، مدیرآبفای مهردشت از کلنگ زنی عملیات آبرسانی پایدار به ۵ روستای این منطقه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت خبر داد.
حسین محمدیان با بیان این که عملیات به طول ۵۴۰۰ متر انجام می شود، خاطرنشان کرد: با اجرای این عملیات ۵ روستای اشن، گلدره، خیرآباد، دماب و کوه لطف از آبرسانی پایدار بهره مند می شود.
وی با بیان این که با اجرای این عملیات ۱۷۴۳ خانوار بالغ بر ۶ هزار نفر از آب شرب پایدار بهره مند شوید منطقه نجف آباد، از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان سی و هشتمین منطقه خودگردان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آغاز به کار کرد و علاوه بر شهرهای دهق و علویجه به ساکنان ۹ روستای اشن، خیرآباد، گلدره، کوه لطف، علی‌آباد، دماب، خونداب، حسین آباد و هسنیجه نیز خدمت رسانی می کند.
تعداد کل انشعابات آب نصب شده در این منطقه ۱۲۴۴۲ فقره است که از این تعداد ۷۶۳۵ فقره در شهرهای دهق و علویجه و ۴۸۰۷ فقره در ۹ روستای دیگر نصب شده است