برخورد قاطع پلیس با خودروهای حرمت شکن در ایام محرم و صفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه صدور مجوز حفاری به جز در موارد ضروری در ایام محرم ممنوع است، گفت: نصب هرگونه آگهی، نوشته و عکس در نقاط دید رانندگان روی شیشه‌های خودرو ممنوع است و پلیس با خودروهای […]

برخورد قاطع پلیس با خودروهای حرمت شکن در ایام محرم و صفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه صدور مجوز حفاری به جز در موارد ضروری در ایام محرم ممنوع است، گفت: نصب هرگونه آگهی، نوشته و عکس در نقاط دید رانندگان روی شیشه‌های خودرو ممنوع است و پلیس با خودروهای ناهنجار و حرمت‌شکن در ایام محرم و صفر برخورد قاطع خواهد کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با اشاره به تمهیدات ترافیکی ایام محرم و هشدارهای پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: در ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا، تردد هرگونه وسیله نقلیه از میان دسته‌های عزاداری در حال تردد در خیابان ممنوع و حق تقدم با دسته‌های عزاداری است.

وی با بیان اینکه صدور مجوز حفاری به جز در موارد ضروری در این روزها ممنوع است، افزود: نصب هرگونه آگهی، نوشته و عکس در نقاط دید رانندگان روی شیشه‌های خودرو ممنوع است و پلیس با خودروهای ناهنجار و حرمت‌شکن در ایام محرم و صفر برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: لزوم توجه بیشتر رانندگان به تردد عابران پیاده با لباس‌های مشکی در سطح معابر و رعایت ایمنی تردد از جانب عابران، درخواست همکاری شهروندان با مأموران پلیس و همیاران محرم در کنار دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری مورد تاکید است.

وی اضافه کرد: لازم است مسئولان هیئت‌های مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی ضمن همکاری با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از بروز ترافیک در زمان پخش نذورات جلوگیری کنند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: مسئولان هیئت‌های عزاداری تا قبل از بیرون آوردن دسته‌ها با عوامل پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا هم مسیر برای آنها هموار شود و هم مردم پشت بار ترافیک نمانند و موجب نارضایتی نشود