بستر برگزاری انتخابات گسترده در کردستان فراهم است /فعالان سیاسی و اجتماعی در مسیر امید آفرینی برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند استاندار کردستان با بیان اینکه مردم در ضلع اصلی انتخابات قراردارند، گفت: عملکرد و دعوت فعالان سیاسی و اجتماعی برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات و تقویت اعتماد عمومی بسیار موثر است‌. […]

بستر برگزاری انتخابات گسترده در کردستان فراهم است /فعالان سیاسی و اجتماعی در مسیر امید آفرینی برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند

استاندار کردستان با بیان اینکه مردم در ضلع اصلی انتخابات قراردارند، گفت: عملکرد و دعوت فعالان سیاسی و اجتماعی برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات و تقویت اعتماد عمومی بسیار موثر است‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه ۵ خرداد ماه در دومین جلسه شورای اداری استان که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) در استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: رییس جمهور انقلابی، مردمی و مومن و همراهان گرانقدر ایشان با عزت مثال زدنی و بدرقه‌ای کم نظیر به سوی خانه ابدی تجلیل و رهسپار شدند.

وی تصریح کرد: تشییع جنازە میلیونی، برگزاری نماز جماعت میلیونی و حضور سران مختلف دنیا در این مراسم نشان داد کە انقلاب اسلامی ایران زندە است‌.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه در وصف ویژگی‌های رییس جمهور شهید همان بس که در کلام رهبری آیت الله رئیسی رییس جمهور مغتنم بود، رییس جمهور را فرصت گرانبها برای کشور، جبهه مقاومت و امت اسلامی برشمرد و گفت: شهید جمهور در این دو سال و نیم در کمال اخلاق مداری و متانت و در اوج سیاست ورزی مومنانه و با تلاش وصف ناپذیر از خود الگویی را به یادگار گذاشتند که برای نسل ما ماندگار شد.

طبق اظهارات وی، مقدار انرژی وصف‌ناپذیر رئیس جمهور شهید از ایمان و عزم  راسخ و اعتقاد قلبی ایشان حکایت داشت و خداوند چنان عزتی به شهدای خدمت بخشید که این چند روز سرتیتر تمام اخبار دنیا شده‌اند.

استاندار کردستان با اشاره به سخنان مشهور رییس جمهور شهید که فرمودند ما به دنبال خدمت و نفع و سود مردم هستیم نه چیز دیگری، ادامه داد:  اگر این الفاظ در وجود آیت الله رییسی تعمیق و نهادینه نمی‌شد امروز بدون شک شرایط به گونه‌ای دیگر بود.

زارعی کوشا با بیان اینکە نباید کار و خدمت تضعیف شود، یادآور شد: اگر به ولایت فقیه ایمان داریم که قطعا این چنین است و خود را مفتخر به داشتن دولتی می‌دانیم که رییس جمهور آن در راه خدمت به ملت شهید شده باید بیش از گذشته کار و تلاش کرد‌.

وی با اشارە بە اینکە مقام معظم رهبری با صلابت، کلام و رفتار خود آرامش را در کشور برقرار کردند، عنوان کرد: هم‌اکنون کشور در وضعیت ویژەای قرار دارد کە در هر نظامی می‌تواند بستر و آبستن و زمینە یک اتفاق بزرگ باشد اما مردم ما این هفتە جز غم و اندوه و  فراق رئیس جمهور هیچ کمبودی را در کشور احساس نکردند و این ثبات و پایداری ناشی از اقتدار و صلابت رهبری فرزانە و محوریت ولایت مطلقه فقیه است.

این مقام مسئول تصریح کرد:   کردستان در تدارک سفر چهارم رئیس جمهور بود بنابراین باید با همان توان و قوت  افتتاح و تکمیل پروژه‌ها پیگیری شود و این زمان امتحان ماست و باید از آن سربلند بیرون بیاییم.

زارعی کوشا در ادامه  از تلاش‌های چندین ساله نمایندگان سابق برای جذب اعتبارات و حل مشکلات قدردانی کرد و گفت: برای پیشبرد برنامه‌ها و خدمات شایسته به مردم نیازمند همکاری منتخبان جدید مردم استان در مجلس هستیم.

وی  در بخش دیگری از  سخنان خود با اشاره به اینکه از چند روز دیگر فرایند انتخابات، بررسی صلاحیت‌ها و رقایت‌های انتخاباتی آغاز و هشتم تیرماه انتخابات برگزار می‌شود، خطاب به مسئولان عنوان کرد: از امروز کار و وظیفه‌مان مضاعف است، نظارت‌ها از امروز بیشتر خواهد بود و کار و تلاش باید بیشتر شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه مردم  رکن اصلی انتخابات هستند، گفت: از فعالان سیاسی، اجتماعی استان درخواست می‌کنم برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنند تا شاهد مشارکت قابل قبول باشیم.

وی اضافه کرد: همه تمهیدات را برای برگزاری انتخابات پرشور در نظر می‌گیریم و همزمان باید طبق روال قبل برنامه‌ها پیش برود و اجرا شوند و در کار و تلاش ما نباید به هیچ وجه اختلال و خللی پیش بیاید.