پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی مهندس اصغر آذربایجانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با صدرو پیامی؛ فرارسیدن «۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی» را گرامی داشت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد […]

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

مهندس اصغر آذربایجانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با صدرو پیامی؛ فرارسیدن «۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی» را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان متن پیام به شرح زیر است:

«به نام خدا»

«۲۷اردیبهشت روز جهانی ارتباطات یکی ازمناسب های سال است که پاسداشت آن لازم و ضروری است چرا که افزایش اطلاعات ودانسته های بسیاری درجامعه از طریق توسعه ارتباطات به دست می‌آید و همین دستاورد آگاهی و دانش که ثمره گسترش ارتباطات است، جامعه را به پیش می‌برد.

بی شک دستاوردی چنین مهم در طی این سال‌ها مدیون تلاش های خستگی‌ناپذیر اهالی ارتباطات است که با وجود شرایط سخت کاری، لحظه ای از کوشش وفعالیت دست برنداشتند.

همانان که با اقدامات انقلابی و جهادی همواره در خط مقدم اطلاع رسانی حضور داشته و در آگاهی‌بخشی به همه مردم حضوری پر رنگ دارند.

تنظیم درست ارتباطات درون و برون سازمانی درهمه عرصه ها به عهده دست‌اندرکاران روابط عمومی ادارت ،نهادها و سازمان‌هاست.

بی شک اداره وسازمان موفق با روابط عمومی روزآمد و استاندارد قطعا می‌تواند نقش ارزشمندی ایفا کند.

طبیعی است این نقش برای بخش غیر دولتی هم با توجه به وجود ذینفعان متعدد بسیار مهم خواهدبود.

ازسوی دیگربه تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی):«روابط عمومی‌ها ببینند خلأیی که وجود آن ها را ضروری کرده است، چیست؟ »می‌تواند نقش آن‌ها را برجسته کند. پس ضروری است که فعالان وکنشگران این بخش ازادارات ،نهادها و سازمان‌ها ضمن پاسخ به دلائل وجود و حضور خود، هر روز ایده و نگاه جدیدی به نحوه ارتباطات با جامعه، همکاران و ذینفعان داشته باشند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه اهالی و اصحاب ارتباطات درسطح استان اصفهان، از کوشش هاو فعالیت های ارزشمند و شاخص همکاران روابط عمومی در اداره کل استان در ستاد و شهرستان ها و همچنین دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در استان اصفهان، قدردانی می‌کنم.

اصغر آذربایجانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان