صبح امروز با صدای سوت اولین قطار تهران کربلا آیین بدرقه زائران حسینی با حضور خادمیاران رضوی برگزار و زائران اربعین تهران را به مقصد کربلا با قطار ترک کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،صبح امروز خادمان و خادمیاران رضوی در حالی که پرچم گنبد مقدس آقا علی بن موسی الرضا را در […]

صبح امروز با صدای سوت اولین قطار تهران کربلا آیین بدرقه زائران حسینی با حضور خادمیاران رضوی برگزار و زائران اربعین تهران را به مقصد کربلا با قطار ترک کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،صبح امروز خادمان و خادمیاران رضوی در حالی که پرچم گنبد مقدس آقا علی بن موسی الرضا را در دست داشتند، با اسفند و مدح و منقبت اهل بیت، اولین گروه از زائرین حسینی ایام اربعین که قطار را به عنوان وسیله سفر به کربلا انتخاب نموده،بدرقه کردند.
ساعت ۱۱و۴۰دقیقه این قطار از ایستگاه راه آهن تهران با بیش از ۳۰۰ زوار به سمت کربلا حرکت کرد و پس از ۱۸ ساعت سیر از تهران به شلمچه خواهد رسید.

مدت ۲ ساعت برای انجام تشریفات گذرنامه صرف می‌شود و سپس زوار ۳۰ کیلومتر را با اتوبوس تا بصره سیر خواهند کرد تا به مدت ۸ ساعت از طریق قطار بصره_ کربلا به مقصد برسند.

شایان ذکر است، قیمت فروش بلیت این قطار‌ها از ۹۶۰ هزار تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
خبرنگار: الهام خانی