این استاد وارسته حوزه، سالهای پر برکت حیات خویش را در راه خدمت به اسلام و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام، دفاع از مکتب تشیع و ترویج اخلاق حسنه اسلامی سپری کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در پی ارتحال ملکوتی و […]

این استاد وارسته حوزه، سالهای پر برکت حیات خویش را در راه خدمت به اسلام و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام، دفاع از مکتب تشیع و ترویج اخلاق حسنه اسلامی سپری کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در پی ارتحال ملکوتی و حزن انگیز حضرت آیت الله ناصری رضوان الله علیه، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد، متن پیام دکتر ولی اله نصر به این شرح است:

بسمه تعالی

ارتحال جانسوز حضرت آیت‌الله ناصری(ره) عالم پارسا و استاد اخلاق که عمر شریف خود را در راه ترویج معارف اسلامی و حمایت از مبانی دین و اخلاق و تبیین احکام شرع مقدس وقف نمودند موجب تأثر و تألمات فراوان شد.

این استاد وارسته حوزه، سالهای پر برکت حیات خویش را در راه خدمت به اسلام و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام، دفاع از مکتب تشیع و ترویج اخلاق حسنه اسلامی سپری کرده و آثار و برکات فراوانی از خود بجای گذارده و بی‌گمان فقدان این وجود ارزشمند لطمه‌ای بزرگ به جامعه اسلامی و حوزه‌ علمیه خواهد بود.

اینجانب؛ این ضایعه عظیم را محضر امام زمان ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه کشور و استان، مردم مومن و شریف استان اصفهان و بیت معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند این بزرگمرد دین و اخلاق، علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه طلب می‌نمایم.

دکتر ولی اله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان