رئیس دانشگاه پیام نور، دانشجویان را مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های کشور و متولی قداست و شأن محیط علمی و دانشگاهی دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در شرایط حساس کنونی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر ابراهیم تقی زاده، در […]

رئیس دانشگاه پیام نور، دانشجویان را مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های کشور و متولی قداست و شأن محیط علمی و دانشگاهی دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در شرایط حساس کنونی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر ابراهیم تقی زاده، در پیامی تأکید کرد: دانشگاه محل علم‌آموزی، دانش‌افزایی، مباحث عالمانه است و دانشجویان باید بدانند که هرگز دشمنان و انقلاب نگران کشور و مردم نبوده‌اند و از همین جهت نیز به دنبال تفرقه افکنی و سلب آرامش و پیشرفت از کشور ایران هستند

رئیس دانشگاه پیام نور، تضارب آرا و افکار را لازمه پیشرفت جامعه دانسته و آورده است: گفت وگوهای علمی، رایزنی فکری، مباحثه، نقد و نظر و… در پالایش و رشد اندیشه سهمی به سزا دارد و دانشجویان می‌توانند با شرکت در کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در دانشگاه ها، نظرات و انتقادات و ایده های خود را مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر کنند.
دکتر تقی زاده در این پیام، دانشگاه پیام نور را به لحاظ گفتمان انقلابی، سالم و منطبق با آرمان‌های نظام ارزیابی کرد و گفت: دانشجویان این دانشگاه افرادی مومن، معتقد و پابیند به اصول اخلاقی، مبانی فکری و عملی نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی ابراز امیدواری کرد: دانشجویان به عنوان آینده‌سازان میهن اسلامی با بصیرت بیشتر، هوشیارانه شرایط کنونی و مواضع دشمنان را ارزیابی کرده و از حافظان کیان و آرمان‌های انقلاب، شهدای دانشجو و دانش‌آموز و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.