معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: امروز دشمنِ ایران اسلامی، همه توان خود را در فضای مجازی برده است و با تمام قوا درصدد القای دروغ‌ها، شایعات و شبهه افکنی علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و لذا در این عرصه، ما رسالتی جز جهاد تبیین نداریم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به […]

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: امروز دشمنِ ایران اسلامی، همه توان خود را در فضای مجازی برده است و با تمام قوا درصدد القای دروغ‌ها، شایعات و شبهه افکنی علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و لذا در این عرصه، ما رسالتی جز جهاد تبیین نداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران شب گذشته در نخستین کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید منطقه دو شهرداری اصفهان با قرائت آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند متعال به صراحت بیان می‌فرماید «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یرزقون»، شهدا زنده هستند و نزد پروردگار روزی می‌خورند.

وی با بیان اینکه هرگز نباید شهدا را مرده انگاشت، لذا زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در بین جامعه اسلامی رسالتی سنگین بر دوش تک تک افراد است، تصریح کرد: در این کره خاکی، هیچ کنگره و همایشی بهتر از کنگره شهدا نخواهد بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا می‌تواند ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در بین نسل جوان باشد، چرا که امروز بیش از هر زمان دیگر به امر جهاد نیازمندیم.

وی ادامه داد: جهاد تنها مطالبه شهدا از ما خواهد بود، چرا که تداوم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی که پرچم سه رنگ مزین به نام «الله» را با محوریت ولایت فقیه در جهان برافراشته است، دشمنان سر سختی دارد.

سردار جوانی با تاکید بر اینکه مقابله و مبارزه دشمنان خدا با جوامعی که دین خواه و عزت‌خواه هستند، از سنت‌های الهی است، تاکید کرد: جهاد در راه خدا تنها نسخه شفا بخش در مقابل صف زورگویان، سلطه جویان، شهوت پرستان و دنیا پرستان عالم است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با دشمن تعطیلی ندارد، چون دشمنیِ دشمنان قطعی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مهمترین امانتی است که شهدا حفظ و صیانت از آن را به ما سپرده‌اند.

معاون سیاسی سپاه با تشریح فرایند انقلاب اسلامی در طول چهل و چهار سال گذشته بر ایجاد انواع توطئه‌ها و نقشه‌ها از سوی دشمنان برای به پایین کشیدن پرچم انقلاب اسلامی تاکید و ابراز کرد: از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمن با کودتا، تقویت گروهک‌های منافقین، ایجاد غائله‌های متعدد در اطراف مرزهای ایران، ایجاد اغتشاشات و فتنه‌های متعدد چون فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۶، درصدد تحقق اهداف شوم خود بوده است و جنگ تحمیلی هشت ساله دنیا با ایران بخشی از پازل مقابله دشمن با نظام است.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، امروز عزت، سربلندی و اقتدار و امنیت کامل در ایران اسلامی برقرار است، تصریح کرد: دشمنان مستکبر ایران اسلامی در عرصه نظامی جرأت دست اندازی به مرزهای کشور را ندارند و در مقابل نیروهای مسلح ایران و توانایی جوانانش، ذلیل و خوار شده‌اند.

سردار جوانی با یادآوری پاسخ کوبنده ایران مبنی بر موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکایی، زدن پهپاد فوق پیشرفته جاسوسی آمریکاییان و دستگیری ذلت‌بار تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس، خاطر نشان کرد: مستکبرین عالم به سرکردگی آمریکا، حتی فکر مقابله نظامی با ایران را از سر خود عبور نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از عرصه نظامی مقابله با ایران نا امید شده و لذا چشم به فضای مجازی و فضای اینترنتی و رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دوخته تا شاید چشم و دل جوانان را بدزد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران اظهار داشت: امروز دشمن ایران اسلامی، همه توان خود را در فضای مجازی برده و با تمام قوا درصدد القای دروغ‌ها و شایعات و شبهه افکنی علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که در این عرصه ما رسالتی جز جهاد تبیین نداریم.

وی با تأکید بر اینکه همه، به طور ویژه جوانان کشور باید لباس رزم متناسب با شرایط زمانه به تن کنند، گفت: امروز لازم است تا با سلاح جهاد تبیین به امر روشنگری، تشریح دروغ پردازی‌های امپریالیسم رسانه‌ای دشمن و تبیین واقعیت‌ها و خنثی سازی القائات بپردازیم.

سردار جوانی آشناسازی جوانان کشور با تاریخ این نظام و انقلاب اسلامی و آنچه که شهدا برای امنیت این کشور انجام داده‌اند را یک ضرورت دانست و یادآور شد: بدون شک هیچ فرد عاقلی مقابل ملت و کشور خود نخواهد ایستاد.