امام جمعه شیراز گفت:آرتین پنج ساله ما که پدر، مادر، و برادر خود را در حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)از دست داد سند مظلومیت ملت ایران است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری فارس نماینده، ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: مصیبت جانگدازی برای همه امت اسلامی […]

امام جمعه شیراز گفت:آرتین پنج ساله ما که پدر، مادر، و برادر خود را در حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)از دست داد سند مظلومیت ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری فارس نماینده، ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: مصیبت جانگدازی برای همه امت اسلامی و ملت بزرگ ایران پیش آمده است که شیرازی‌ها صاحب عزایش هستند.
آیت الله لطف الله دژکام افزود: ۱۳زائر کودک و زن و مرد و نوجوان در حادثه دردناک تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند.

امام جمعه شیراز ادامه داد:آرتین ۵ ساله ما را به یاد مظلومیت حضرت سکینه و حضرت رقیه امام حسین (ع) انداخت این سند مظلومیت ملت ایران است .

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت : داعشی ها، آمریکایی، انگلیسی‌ها و همه دشمنان ایران بدانند که مبغوض‌ترین افراد چشم ما ،شما مستکبرانی هستید که سلاح به دست این‌ها می‌دهید تا در حرمی که محل قداست و امنیت است در جلوی کودک پنج ساله پدر و مادر و برادرش را بکشید.
آیت الله دژکام گفت: جسارت به حرم اهل بیت (ع) برای ما شیرازی‌ها از همه چیز دردناک‌تر است و چطور راضی شد این از خدا بیخبر که در مقدس‌ترین مکان‌ها و محل عبادت و بندگی خدا زن و مرد و بچه را به گلوله ببندند و مادری که بچه در آغوش دارد به گلوله بسته شود.

آیت الله دژکام تاکید کرد:از اینکه به حرم اهل بیت (ع) حمله شده غیرت شیراز به جوش آمده است و همه به حضرت شاهچراغ (ع) امروز از همین جا یکصدا تسلیت می‌گوییم.

او گفت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند که ریشه‌های این جریان را بشناسید و با ان‌ها برخورد کنید و داعش رسما این جنایت را عهده دار شده است و می‌خواهیم به داعش شکست خورده بگوییم که شما بازیچه دست آمریکا هستید و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بدانند که شیرازی‌ها ریشه این حادثه را شناخته اند و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم.

امام جمعه شیراز گفت: تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفتند که نماز جمعه شلوغ‌تر شده است و من هم می‌گویم که این مردم ما هستند که میدان را در اوج سختی هم خالی نمی‌کنند و گوش کر دشمن و آمریکا بشنوند که این شیرازی‌ها که ۱۵ هزار شهید برای استواری پرچم اسلام تقدیم کرده اند، امروز با جدیت و استوار در میدان هستند.

او همچنین با اشاره به تحقق جهاد تبیین عنوان کرد: اگر کسی اهل فهمیدن باشد می‌داند که ما در این خاک و بوم ایستاده ایم و ملت عاشق اهل بیت ما را در آرمان‌های اصیل خود پایدارتر می‌کنند.

امام جمعه شیراز با تشکر از نیرو‌های انتظامی ادامه داد: اوباش و بر هم زنندگان نظم و ساختارشکنان رفتار‌هایی می‌کنند که کینه خود را نسبت به این ملت مسلمان نشان می‌دهند و از نیرو‌های امنیتی تقاضا داریم این قضیه را دنبال کنند و مراقب باشند امنیت ما توسط دشمن مخدوش نشود و ما به عنوان نیروی پشتیبان نیروی انتظامی و بسیج از هر کمکی برای امنیت کشور و جلوگیری از چهره‌های خبیث داعشی به کشور هر کمکی بتوانیم خواهیم کرد.