صدور ۳ هزار و ۵۰۰ بیمه نامه آتش سوزی به دنبال اجرای طرح «اصپاک» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از صدور ۳ هزار و ۵۰۰ بیمه نامه آتش سوزی از ابتدای اجرای طرح «اصپاک» تا کنون خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، […]

صدور ۳ هزار و ۵۰۰ بیمه نامه آتش سوزی به دنبال اجرای طرح «اصپاک»

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از صدور ۳ هزار و ۵۰۰ بیمه نامه آتش سوزی از ابتدای اجرای طرح «اصپاک» تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: طرح اصپاک در قالب تحولی مدیریتی در جمع‌آوری پسماند در اصفهان با استفاده از سامانه هوشمند و با هدف ایجاد سهولت در تحویل پسماند خشک از سوی شهروندان به مامورین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اجرا شده است.
او ادامه داد: این طرح از اواخر مهرماه سال جاری به صورت رسمی آغاز به کار کرد و از حدود یک ماه قبل از آن به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده و در دسترس شهروندان اصفهان قرار گرفته بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ارایه بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ هزار تومان که معادل دریافت ۵۰ امتیاز از سامانه اصپاک است را از امتیازات ویژه این طرح دانست و گفت: برای تشویق شهروندان به جمع آوری پسماند خشک در منازل و تحویل آن از طریق سامانه اصپاک به مامورین سازمان مدیریت پسماند، طرح های تشویقی از جمله بیمه آتش سوزی منزل ارایه شده که البته در آینده طرح های تشویقی بیشتر و متفاوتی نیز در این طرح ارایه می شود.
او با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی شهروندان از اجرای این طرح صورت گرفته است، اعلام کرد: در بازه زمانی آغاز به کار آزمایشی طرح اصپاک تاکنون بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ بیمه نامه آتش سوزی برای شهروندان صادر شده و ۵ هزار و ۳۷۴ نصب اپلیکیشن اصپاک از سوی آنها صورت گرفته است.
ساکتی ابراز امیدواری کرد که با استقبال هرچه بیشتر شهروندان از اجرای این طرح، دیگر شاهد تحویل پسماند خشک منازل به زباله گردها نباشیم و کلیه پسماندهای خشک قابل بازیافت به مامورین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تحویل داده شود.