حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه مالی در ساختمان وزارت امور خارجه این کشور با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه مالی در ساختمان وزارت امور خارجه این کشور با […]

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه مالی در ساختمان وزارت امور خارجه این کشور با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه مالی در ساختمان وزارت امور خارجه این کشور با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که برای رایزنی و حضور در نشست نخستین کمیسیون مشترک ایران و مالی به این کشور سفر کرده است، با عبدالله دیوپ، وزیر خارجه این کشور در محل وزارت امور خارجه مالی دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار پیش از  نشست نخستین کمیسیون مشترک ایران و مالی انجام شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان و هیئت همراه شامگاه دوشنبه به وقت محلی وارد فرودگاه باماکو شده و مورد استقبال آقای عبدالله دیوپ، وزیر امور خارجه جمهوری مالی قرار گرفتند.

عبدالله دیوپ ضمن ابراز خوشحالی از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به مالی، این سفر را نشانه عزم جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط همه جانبه کشورمان با مالی دانسته و مراتب قدردانی دولت مالی از توجه تهران به توسعه روابط با مالی را به همتای ایرانی خود ابلاغ نمود.