همایش یک روزه «سواد رسانه ای» در بانه برگزار می شود به همت اداره کتابخانه های عمومی بانه و با همکاری فرمانداری و برخی ادارات این شهرستان، همایش یک روزه «سواد رسانه ای» در بانه برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بانه با […]

همایش یک روزه «سواد رسانه ای» در بانه برگزار می شود

به همت اداره کتابخانه های عمومی بانه و با همکاری فرمانداری و برخی ادارات این شهرستان، همایش یک روزه «سواد رسانه ای» در بانه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بانه با اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش روز چهارشنبه، ۱۶ شهریور ماه سال جاری از ساعت ۸٫۳۰ با حضور مسئولان، خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و روابط عمومی های ادارات برگزار می شود.

علی حیدر آقایی عنوان کرد: برگزاری این همایش در راستای برنامه پویش و مسابقه کتابخوانی در شهرستان بانه است که از آذر ماه سال گذشته آغاز و تا پایان دی ماه همان سال ادامه پیدا کرد.

وی بیان کرد: در برگزاری همایش سواد رسانه ای، فرمانداری شهرستان، دانشگاه پیام نور، شهرداری های بانه، آرمرده، کانی سور و بوئین با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان همکاری می کنند.

وی بیان کرد: همایش سواد رسانه ای با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری و برخی از مسئولان شهرستان و همچنین روابط عمومی ادارات، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برگزار می شود.

آقایی با اشاره به اینکه همایش مذکور بخش های مختلفی است، افزود: بخش اصلی همایش مذکور کارگاه آموزش سواد رسانه ای است که با حضور یکی از مدرسان حوزه ارتباطات در استان کردستان برگزار می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بانه گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توسط فرمانداری بانه برای حاضران در همایش، گواهی نامه آموزشی توسط مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان صادر می شود.

وی تصریح کرد: اهدای لوح تقدیر به ۳۸ نفر از برگزیدگان پویش کتابخوانی سواد رسانه ای در شهرستان بانه یکی دیگر از بخش های همایش مذکور است.

آقای اضافه کرد: همچنین این همایش برای علاقمندان از طریق لینک اسکای روم به آدرس اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/kordestanpl پخش خواهد شد.