آمادگی ۷۱ اکیپ نوروزی به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در کردستان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی ۷۱ اکیپ در ایام تعطیلات نوروز به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق […]

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی ۷۱ اکیپ در ایام تعطیلات نوروز به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اعلام این خبر گفت: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری در ایام نوروز برای رفاه حال هم استانی‌ها به ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب، اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان است.
وی در ادامه اذعان داشت: بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان این شرکت در قالب ۷۱ اکیپ عملیاتی و اجرایی، ۱۴ مرکز اتفاقات شهری  و ۳۳ مرکزخدمات روستایی استان بصورت ۲۴ ساعته  در ایام نوروز انجام وظیفه خواهند کرد.
لهونیان با اشاره به اینکه هرروز ۱۸۴ نفردرقالب گروههای عملیاتی و مسئول شیفت انجام وظیفه می کنند یادآورشد:درتعطیلات نوروز امسال ۱۶ مدیرکشیک ستادی نیزمسئولیت هماهنگی وانسجام بخشی فعالیتها را جهت رفاه و آسایش حال هم استانی ها و  مشترکین عزیز عهده دارهستند.
این مقام مسئول با ذکر اینکه شرایط جوی و کوهستانی بودن منطقه شرایط خدمت‌رسانی در استان کردستان را متفاوت با سایر مناطق غیر کوهستانی می‌سازد، افزود: در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شده است که با حضور شبانه‌روزی نیروی‌های بخش فنی و عملیات و اتفاقات، در صورت بروز هرگونه مشکل قطعی برق در اثر حوادث طبیعی وغیر طبیعی نسبت به رفع سریع آن اقدام شود.
ایشان در ادامه از آنکال بودن اکیپ های تعمیرات و سرویس روشنایی معابردرمدیریت شهرستانهای تابعه این شرکت نیزخبر داد و افزود: مرکزدیسپاچینگ وکنترل شبکه نیزبصورت شیفت کامل ۲۴ ساعته، خاموشی را کنترل و رصد میکنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان از همه ی مشترکین درخواست کرد که هر گونه حوادثی که منجر به قطع برق میشود و تامین برق پایدار را مختل می کند، از طریق سامانه۱۲۱ (واحد عملیات و اتفاقات) و  یا از طریق اپلکیشن «برق من» اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و نسبت به رفع خاموشی آن اقدام گردد.