معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ۲۲۰ تابلوی شهری به تصاویر مناسبتی با محوریت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران اختصاص یافت.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید امامی […]

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ۲۲۰ تابلوی شهری به تصاویر مناسبتی با محوریت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران اختصاص یافت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید امامی اظهار کرد: با توجه به آغاز مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان، دور جدید تبلیغات شهری در قالب پنج طرح به حمایت از تیم ملی فوتبال ایران اختصاص یافت.
او افزود: در این طرح ها مهندسان، کشاورزان، دانشگاهیان، صنعت گران، نظامیان و جامعه پزشکی به نمایندگی از مردم ایران به حمایت از تیم ملی کشورمان پرداخته‌اند.
او ادامه داد: این طرح‌ها که از ابتدای آذرماه و همزمان با آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در نقاط مختلف شهر نصب شده است تا نیمه آذرماه در معرض دید عموم شهروندان قرار دارد